نمایندگان خواستار حضور سران سه قوه در صحن مجلس هستند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: برداشت جمع کثیری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از فرمایشات رهبری این است که در حال حاضر به اجرای این مصوبه کمک شود اما به هیچ وجه این برداشت حاصل نشد که نمایندگان مردم حق اصلاح و تکمیل این مصوبه را ندارند.

احمدمازنی پیرامون مصوبه افزایش قیمت بنزین به خبرنگار ایمنا گفت: به هیچ عنوان آقای لاریجانی برای نمایندگان توضیح نداد که محتوای مصوبه سران سه قوه چیست؟ ایشان در جلسه ای توضیحی ناقص و مختصر را برای نمایندگان بیان کردند.

وی افزود: روز گذشته پس از مشورت با روسای هر سه فراکسیون‌ سیاسی مجلس شورای اسلامی به علی لاریجانی پیشنهاد کردم از روسای دو قوه دیگر دعوت کنند تا در مجلس مصوبه افزایش قیمت بنزین را مورد بررسی قرار دهند. در تذکر شفاهی خود نیز اعلام کردم مجلس خواستار حضور سران سه قوه در صحن مجلس شورای اسلامی است زیرا مقام معظم رهبری مبنای تاییدشان از این مصوبه را اعتماد به سران سه قوه اعلام کردند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این مصوبه بدون آگاهی نمایندگان مجلس شورای اسلامی بوده است و برای ارائه توضیحات و بررسی بیشتر این طرح بر مبنای کارشناسی، سران سه قوه در مجلس حاضر شوند تا این طرح مورد بررسی اقناعی قرار گیرد.

مازنی خاطر نشان کرد: برداشت جمع کثیری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از فرمایشات رهبری این است که در حال حاضر به اجرای این مصوبه کمک شود اما به هیچ وجه این برداشت حاصل نشد که نمایندگان مردم حق اصلاح و تکمیل این مصوبه را ندارند.

کد خبر 397330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
    0 0
    این شد حرف حساب