کاهش سرفاصله زمانی و افزایش ۲۷ هزار نفری مسافران قطار شهری مشهد

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری شهرداری مشهد از افزایش اعزام و کاهش سرفاصله زمانی سرویس دهی خط یک قطار شهری خبر داد و گفت: تعداد مسافران متروی مشهد پس از افزایش قیمت بنزین ۲۷ هزار نفر افزایش یافته است.

وحید مبین مقدم در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: باتوجه به اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین شاهد افزایش استفاده شهروندان از خطوط قطار شهری به ویژه خط یک طی روزهای اخیر بودیم که برای تسهیل در جابجایی شهروندان ۱۲ رام به اعزام قطارها در خط یک اضافه شده است.

وی افزود: پیش از این هر روز از ساعت شش تا ۲۲ شب ۳۵۶ اعزام قطار در خط یک حد فاصل انتهای بلوار وکیل آباد تا فرودگاه انجام می‌شد که این تعداد اکنون به ۳۶۸ اعزام افزایش پیدا کرده است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری شهرداری مشهد تصریح کرد: باتوجه به افزایش تعداد مسافران در کنار بیشتر شدن اعزام قطارها در خط یک سرفاصله زمانی رسیدن قطارها به ایستگاه در زمان‌های پیک مسافر از پنج تا شش دقیقه به چهار تا پنج دقیقه کاهش داده شده است.

وی گفت: بر این اساس سرفاصله زمانی رسیدن قطارها به ایستگاه‌های خط یک از ساعت شش تا هشت صبح حدود پنج دقیقه، ساعت هشت تا ۱۳ حدود شش دقیقه، ساعت ۱۳ تا ۲۰ شب حدود چهارونیم دقیقه و ساعت ۲۰ تا ۲۲ شب حدود پنج دقیقه خواهد بود.

مبین مقدم با بیان اینکه روز  ۲۶ آبان ۲۳۵ هزار مسافر توسط خطوط قطار شهری مشهد جابجا شده‌اند، ادامه داد: این درحالی است که یکشنبه قبل ۱۹ آبان و پیش از اجرای طرح سهمیه بندی بنزین ۲۰۸ هزار نفر توسط خطوط قطار شهری جابجا شده اند که ۲۷ هزار نفر نسبت به هفته قبل افزایش داشته است.

کد خبر 397329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.