اعتصابی در بازار اصفهان صورت نگرفته است

رئیس اتاق اصناف اصفهان گفت: بازار اصفهان، روز گذشته همچون سایر روزهای عادی فعال بوده و اعتصاب در هیچکدام از بخش های بازار صورت نگرفته است.

رسول جهانگیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با تکذیب خبر اعتصاب برخی واحد های صنفی بازار اصفهان، اظهار کرد: طبیعی است که از میان ۲۰۰ هزار واحد صنفی فعال در اصفهان، تعدادی از واحد ها در یک روز فعالیت نکنند و هیچگونه اعتصابی در بازار اصفهان اتفاق نیفتاده است.

وی افزود: هیچ کدام از واحدهای صنفی به دلیل مشکلات امنیتی تعطیل نبوده است و هم اکنون بازار اصفهان در نقطه مناسبی از فعالیت خود قرار دارد.

رئیس اتاق اصناف اصفهان با اشاره به افزایش اخیر نرخ بنزین، تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل جدید سهمیه بندی بنزین و مشکلاتی که در پی اجرای آن به وجود آمده، در جلسه ستاد تنظیم بازار پیگیر تامین سوخت مورد نیاز برخی از صنوف که فعالیت آن‌ها وابسته به مصرف بنزین است بوده ایم و درحال رایزنی با مقامات مسئول برای تامین این سهمیه هستیم.

جهانگیری اضافه کرد: فعالیت واحد های صنفی حوزه وانت تلفنی ها، پیک موتوری ها، تاکسی تلفنی ها و آموزشگاه های رانندگی ارتباط مستقیم با مصرف بنزین دارد و بر اساس گزارشات سهمیه لازم برای تاکسی تلفنی ها در نظر گرفته شده اما هنوز سهمیه ای برای تامین بنزین مورد نیاز وانت تلفنی ها، پیک موتوری ها و آموزشگاه های رانندگی اعلام نشده است.

وی ادامه داد: بر اساس ارتباط ویدئویی که با ستاد تنظیم بازار کشور برقرار کرده ایم، مقرر شد میزان سهمیه مورد نیاز وانت تلفنی ها، پیک موتوری ها و آموزشگاه های رانندگی نیز آنالیز و بررسی شود و سهمیه مورد نیاز بنزین برای آنها در نظر گرفته شود.

رئیس اتاق اصناف اصفهان با بیان اینکه هیچ یک از واحد های صنفی حق افزایش قیمت محصولات خود را ندارند، خاطر نشان کرد: به صورت جدی با واحد های صنفی که اقدام به افزایش قیمت کالاها کنند، برخورد می کنیم و در حال حاضر هیچ مصوبه افزایش قیمتی را در دستور کار اتحادیه ها نداریم.

جهانگیری افزود: آنالیز و بررسی تاثیر افزایش قیمت بنزین بر فعالیت مشاغل و میزان مصوب افزایش قیمت خدمات به آینده موکول شده و در حال حاضر هیچگونه افزایش قیمتی را نخواهیم داشت. در صورتی که هر یک از مشاغل ارتباط مستقیم با مصرف بنزین داشته باشند، میزان افزایش نرخ خدمات آن را در آینده بررسی خواهیم کرد.

کد خبر 397327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • shayan IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
    1 0
    کی گفته من خودم دیروز تو بازار بودم خیلی از مغازه ها از ترس اینکه یموقه نریزنن تو مغاشون جنسا رو نبرن تعطیل بودن