باید بین اعتراض و اغتشاش تفاوت قائل شویم

رئیس شورای شهر اصفهان با بیان اینکه باید بین اعتراض و اغتشاش تفاوت قائل شویم، گفت: این قضایا از مرز اعتراض خارج شده است و به اغتشاش کشیده شده است و مأموریت ما هم در این دو وضعیت متفاوت است.

به گزارش ایمنا، علیرضا نصر اصفهانی ظهر امروز دوشنبه ۲۷ آبان ۹۸ در جلسه هماهنگی مدیران شهری با قدردانی از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی نیروهای شهرداری در روزهای اخیر، اظهار کرد: در این چند روز شاهد تلاش بدون وقفه مدیران شهری بودیم و از شهردار اصفهان و معاونان وی که تمام موارد را رصد کرده و با تدبیر و حوصله لازم پای کار بودند، تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: امیدواریم با همفکری و همکاری همه با هم هرچه سریعتر شاهد بازگشت آرامش و امنیت در شهر باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه باید بین اعتراض و اغتشاش تفاوت قائل شویم، تصریح کرد: این قضایا از مرز اعتراض خارج شده است و به اغتشاش کشیده شده است و مأموریت ما هم در این دو وضعیت متفاوت است.

وی با اشاره به اینکه باید در حد توان خود و با توجه به پتانسیل‌های سازمان‌ها و مناطق شهرداری مأموریت‌های مهم را مدیریت کنیم، گفت: باید در این مدت به گونه‌ای عمل کنیم که فردا زمینه ندامت و پشیمانی ایجاد نشود.

نصراصفهانی با بیان اینکه این وضعیت استمرار پیدا نمی‌کند و شهر به آرامش بازخواهد گشت، افزود: در این شرایط باید توان عملیاتی به خصوص پدافند غیرعامل در مجموعه شهرداری مورد ارزیابی و محک قرار گیرد.

وی همچنین از نیروهای آتش نشانی، اتوبوسرانی، مترو و قطار شهری، تاکسیرانی، خدمات شهری، کنترل و نظارت، حراست، مدیران مناطق و سایر دستگاه‌های شهرداری به خاطر تلاش‌های شبانه روزی در روزهای اخیر قدردانی کرد.

کد خبر 397307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.