بهره‌برداری از پردیس سینمایی مینودشت تا پایان سال

شهردار مینودشت گفت: پردیس سینمایی در این شهر که زمین آن نیز توسط شهرداری و در انتهای بوستان مرکزی این شهر تامین شده در راستای توسعه فضاهای فرهنگی و تفریحی احداث می‌شود و طبق برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایمنا، سیدعلی اصغر موسوی اظهار کرد: عملیات احداث پردیس سینمایی مینودشت با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، فرماندار و برخی مسئولان و نیز اقشار مختلف مردم این شهرستان آغاز شد.

وی اضافه کرد: پردیس سینمایی مینودشت در زمینی به مساحت دو هزار مترمربع و با زیربنای هزار مترمربع با هزینه احداث می‌شود و برای ساخت آن ۲۵ میلیارد ریال اعتبار درنظر گرفته شده است که ۵۰ درصد هزینه آن توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بقیه توسط شهرداری این شهر تامین و هزینه خواهد شد.

شهردار مینودشت تصریح کرد: پردیس سینمایی در این شهر که زمین آن نیز توسط شهرداری و در انتهای بوستان مرکزی این شهر تامین شده در راستای توسعه فضاهای فرهنگی و تفریحی احداث می‌شود و طبق برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار مینودشت با اشاره به پایان یافتن بهسازی پارک مرکزی این شهر، ادامه داد: عملیات بهسازی این بوستان نیز با اختصاص هشت میلیارد ریال توسط شهرداری انجام و در سالروز ولادت نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 397305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.