برف‌روبی شهرکرد با تجهیزات شهرداری

شهردار شهرکرد گفت: برای انجام عملیات برف‌روبی در این شهر ۱۳۵ نفر نیروی خدماتی و فضای سبز شهری ستاد حوادث شهرداری بکارگیری شده‌اند.

به گزارش ایمنا، نورالله غلامیان دهکردی اظهار کرد: برای برف‌روبی معابر شهرکرد سه دستگاه گریدر، چهار دستگاه برف‌روب، یک دستگاه لودر، ۱۵ دستگاه کامیون حمل و پخش شن و نمک و تانکر، یک دستگاه بیل بکهو و شش دستگاه ماشین‌آلات سبک در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برای انجام عملیات برف‌روبی در شهرکرد ۱۳۵ نفر نیروی خدماتی و فضای سبز شهری ستاد حوادث شهرداری بکارگیری شده‌اند.

شهردار شهرکرد تصریح کرد: از یکشنبه شب و همزمان با آغاز بارش برف، نیروهای خدمات شهری و ماشین‌آلات شهرداری شهرکرد عملیات برف‌روبی، نمک‌پاشی و یخ‌زدایی معابر را با جدیت انجام داده و خدمات‌رسانی در در معابر اصلی و فرعی نقاط مختلف مرکز چهارمحال و بختیاری ادامه دارد.

غلامیان یادآور شد: شش گروه خدماتی وظیفه تکاندن برف و جمع‌آوری شاخ و برگ درختان در شهرکرد را بر عهده دارند.

وی اضافه کرد: ۱۶۰ تن شن و نمک در نقاط حادثه‌خیز مرکز چهارمحال و بختیاری پخش شده است.

وی گفت: تمهیدات لازم برای اقدامات مؤثر برف‌روبی، یخ‌زدایی، رفع نقاط آبگیر و لایروبی کانال‌ها در روزهای برفی و بارانی اندیشیده شده است.

شهردار شهرکرد تاکید کرد: شهروندان شهرکردی به منظور تسهیل در پاک‌سازی معابر برفی به دست نیروهای شهرداری از پارک کردن خودروها در زیر درختان و حاشیه معابر خودداری و با توجه به لغزندگی معابر از وسایل حمل و نقل عمومی درون‌شهری استفاده کنند.

غلامیان افزود: شهروندان شهرکردی از پارو کردن و ریختن برف پشت‌بام و حیاط منزل خود به داخل کوچه‌ها و معابر خودداری و شهرداری را در این خصوص یاری دهند.

کد خبر 397292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.