افزایش تماس‌ها با سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین

مدیر مرکز سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین گفت: روزانه به طور متوسط ۸۰ تا ۱۰۰  تماس تلفنی با سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین در راستای رسیدگی به مشکلات شهری برقرار می‌شود، اما در روزهای بارندگی این تعداد به ۱۲۰ تا ۱۵۰ مورد افزایش می‌یابد.

به گزارش ایمنا، سعید رحمانی اظهار کرد: سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ به صورت برخط فعال است و شهروندان هرگونه خدمات رسانی پیرامون رفع مشکلات شهری را از طریق این سامانه پیگیری کنند.

وی ادامه داد: این سامانه در راستای ایجاد ارتباط آسان مردم با مدیریت شهری و سرعت بخشیدن به رفع مشکلات و خدمات‌رسانی راه‌اندازی شده است.

مدیر مرکز سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین افزود: روزانه به طور متوسط ۸۰ تا ۱۰۰  تماس تلفنی با سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین در راستای رسیدگی به مشکلات شهری برقرار می‌شود، اما در روزهای بارندگی این تعداد به ۱۲۰ تا ۱۵۰ مورد افزایش می‌یابد.

رحمانی با بیان اینکه آسفالت و لکه‌گیری معابر، رفع سد معبر، رسیدگی به فضای سبز و هرس درختان و زباله‌های شهری، بارش برف و باران و نمک پاشی معابر از جمله مهم‌ترین موضوعات مطرح شده با سامانه ۱۳۷ شهرداری بوده است، افزود: مدت زمان پاسخگوی در سه بخش عادی، لحظه‌ای و فوری تقسیم‌بندی می‌شود و پیام‌های شهروندان بعد از دسته‌بندی به واحدهای مربوطه ارسال و بعد از پنج تا هفت ساعت پاسخ داده می‌شود.

وی تاکید کرد: مرکز ۱۳۷ شهرداری قزوین آماده دریافت هرگونه انتقاد، پیشنهاد و نیز رسیدگی به مشکلات موجود در محله‌ها و مناطق مختلف شهری است.

کد خبر 397289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.