به اماکن عمومی زنجان خسارت وارد نشد

نائب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: مردم زنجان با انتخاب گفتمان منطقی، راه مناسبی برای بیان مطالبات خود برگزیدند و به تاسیسات و اماکن عمومی شهر آسیب نزدند.

سجاد خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه مردم زنجان همواره و در همه مقاطع پشتیبان انقلاب اسلامی بوده‌اند، اظهار کرد: افزایش قیمت بنزین سیاست کلی دولت در سطح کلان بوده و مسلما تصمیمات اتخاذ شده با رعایت اصول کارشناسی بوده است.

وی تصریح کرد: حساسیتی که در نتیجه افزایش قیمت بنزین ایجاد شد ناشی از شیوه اجرای طرح و زمان اجرای آن است، اما قطعا دولتمردان از ایجاد اختلال در معیشت مردم و اقتصاد جامعه جلوگیری می‌کنند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه مردم زنجان مطالبات خود را با گفتمان منطقی و از طرق قانونی مطرح می‌کنند، خاطرنشان کرد: در شهر زنجان شاهد واکنش غیر منطقی و تخریب اموال عمومی نبودیم و به هیچ یک از تاسیسات دولتی نیز خسارتی وارد نشد.

خدایی تاکید کرد: مردم زنجان باور دارند که خسارت به اموال عمومی به معنی ایراد خسارت به اموال خودشان است و بهتر است اعتراضات خود رابه شیوه قانونی مطرح کنند.

وی با بیان اینکه مشکلی در ارایه خدمات و فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی شهر زنجان وجود ندارد، اظهار کرد: لازم است دولت درصدی از منابع درآمدی حاصل از افزایش قیمت بنزین را به ارتقاء کیفیت و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی اختصاص دهد در غیر این صورت این بخش دچار مشکل می‌شود.

کد خبر 397286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.