وضعیت در ساری عادی است

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران از بازگشت اوضاع این شهر به حالت عادی پس از اعتراضات اخیر خبر داد.

حسن نژاد در گفت‌وگو با ایمنا با اشاره به تجمعات انجام شده در چند روز گذشته در این شهر به دلیل افزایش قیمت بنزین، اظهار کرد: درگیری و تجمعات تنها در روزهای شنبه و یکشنبه این هفته بوده و از امروز -دوشنبه ۲۷ آبانماه- وضعیت به صورت عادی بازگشته است.

وی افزود: این تجمعات براساس برداشت نادرست عده‌ای از اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین بوده است، البته برخی از افرادی که برداشت درستی از طرح داشتند نیز در تجمعات حضور پیدا کردند و مرتکب جرایمی شدند، اما نیروهای انتظامی و نظامی آنان را هدایت و راهنمایی کردند. 

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با تأکید بر اینکه قصد دستگیری افراد شرکت کننده در اعتراضات را نداشتیم، خاطرنشان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، اعتراض با اغتشاش متفاوت است و تا وقتی معترضان مانع تردد نشوند یا به دیگران حمله نکنند از عمل آن‌ها ممانعت نمی‌شود. 

حسن‌نژاد با اشاره به دستگیری افراد در این تجمعات، تصریح کرد: در زمانی که نیروهای انتظامی وارد عمل شدند، برخی افراد قصد ممانعت داشتند که به مقر فرماندهی انتظامی هدایت و پس از ارشاد به منازل خود بازگشتند.

وی خاطرنشان کرد: آزادی افراد دستگیر شده به تناسب نوع عمل مجرمانه انجام شد، اما اساساً قصدی مبنی بر بازداشت افراد وجود نداشت و افرادی که عمل مجرمانه انجام اداده اند مطابق قانون با آنان برخورد خواهد شد.

کد خبر 397278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.