ساماندهی ورودی‌های شهر برای روز قم

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر قم گفت: برای ساماندهی ورودی جعفریه نیز کارهای قابل توجهی انجام شده است تا هر فردی که از این مسیر وارد قم می‌شود متوجه شود که حضرت معصومه(س) از این مسیر وارد قم شده اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن مالکی‌نژاد ظهر امروز (دوشنبه) در دیدار مدیران شهری قم با آیت الله سعیدی امام جمعه این شهر، اظهار کرد: در روز قم به دلیل اهمیت خاصی که برای مردم شهر دارد، برنامه‌های مطلوبی درنظر گرفته شده که بخش قابل توجهی از آن مربوط به ارائه خدمات اجتماعی است.

وی ادامه داد: خدمت رسانی توسط تیم‌های پزشکی در مناطق محروم و برپایی کاروان نمادین ورود حضرت معصومه(س) به شهر قم از جمله این برنامه‌ها هستند.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر قم به وضعیت نامطلوب ورودی‌های شهر نیز اشاره کرد و ادامه داد: برای ساماندهی ورودی جعفریه نیز کارهای قابل توجهی انجام شده است تا هر فردی که از این مسیر وارد قم می‌شود متوجه شود که حضرت معصومه(س) از این مسیر وارد قم شده اند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قم نیز در این دیدار تصریح کرد: هر چند ساماندهی ورودی‌های شهری که در اختیار شهرداری قرار گرفته است هزینه‌هایی را به دنبال دارد اما شهرداری تلاش می‌کند این رسالت را به‌خوبی انجام دهد.

مهدی کلانترزاده با تاکید بر اینکه تبلیغات غیرفرهنگی از ورودی‌های شهر قم حذف می‌شود، مطرح کرد: سازه‌های موقت در شأن قم در این ورودی‌ها قرار داده می‌شود و در آینده سازه‌ها و طرح‌های ماندگار اجرا خواهد شد.

کد خبر 397270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.