آمادگی شهرداری برای فصل بارش‌ها/ تجمعات در قزوین بدون خسارت بود

دبیر شورای اسلامی شهر قزوین گفت: عملیات گسترده لایروبی و بهسازی رودخانه‌ها، کانال‌ها و چاه‌های جاذب سطح شهر قزوین در ماه‌های اخیر انجام شده است.

مهدیه‌سادات قافله‌باشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آغاز بارش‌های پائیزه در قزوین، اظهار کرد: با وجود کاهش دما فعلا برای تردد در شهر به تجهیزات روزهای برفی احتیاج چندانی نیست زیرا برفی که اکنون شروع به باریدن کرده، برفی نیست که به زمین بنشیند.

وی افزود: با این حال سازمان خدمات شهری شهرداری قزوین تمهیدات لازم را اندیشیده و در این خصوص آمادگی کامل برای شن‌پاشی و سایر اقدامات وجود دارد.

عضو هیات رئیسه شورای شهر قزوین با بیان اینکه تجربه سیلاب فروردین‌ماه امسال باعث آغاز عملیات گسترده لایروبی و بهسازی رودخانه‌ها، کانال‌ها و چاه‌های جاذب سطح شهر قزوین در ماه‌های گذشته شده، افزود: بیش از ۱۹۹ هزار متر مربع از مساحت رودخانه‌ها و کانال‌های سرپوشیده شهر لایروبی شده و ۳۸ هزار تن لجن از ۱۵ رودخانه فعال شهر جمع‌آوری شده است.

وی ادامه داد: با وجود افزایش قیمت بنزین، هیچ‌گونه افزایش قیمتی درخصوص تاکسی‌های درون شهری و سرویس مدارس در دستور کار شورای شهر قزوین نیست.

قافله‌باشی اضافه کرد: در روزهای اخیر هیچ مشکل خاصی در قزوین وجود نداشت و تجمعی هم که در اعتراض به گرانی بنزین اتفاق افتاد محدود و بدون ایجاد خسارت پایان یافت.

کد خبر 397267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.