مصدومیت مباشری رفع شد/ لغو بازی‌های هفته ششم برای باشگاه ایجاد هزینه کرد

سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: با توجه به اینکه از طریق دو پرواز به مریوان رفته بودیم هزینه زیادی برای اعزام به مریوان برای باشگاه سپاهان ایجاد شد.

رحمان محمدی راد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه علیرغم اعزام تیم والیبال سپاهان به شهر مریوان جهت دیدار هفته ششم در مقابل راهیاب، این بازی لغو شد، اظهار کرد: روز یکشنبه در حالی به ما اعلام شد که تمام دیدارهای هفته ششم لغو شده است که ما در شهر مریوان تمریناتی را انجام داده بودیم و منتظر برگزاری بازی بودیم.

وی با اشاره به اینکه اعزام تیم به مریوان برای باشگاه سپاهان هزینه زیادی در بر داشته است، ادامه داد: لغو دیدارهای هفته ششم بیشتر از اینکه از لحاظ روحی به بازیکنان فشار وارد کند برای باشگاه هزینه ایجاد کرد. با توجه به اینکه از طریق دو پرواز به مریوان رفته بودیم هزینه زیادی برای اعزام به مریوان برای باشگاه سپاهان ایجاد شد. باید منتظر باشیم برای برگزاری این دیدار معوق چه دستوری صادر خواهد شد.

بازی کردن مقابل شهرداری ارومیه کار آسانی نخواهد بود

محمدی راد با اشاره به اینکه تیم والیبال شهرداری ارومیه تیم پر مهره ای است، گفت: تیم شهرداری ارومیه با به خدمت گرفتن بازیکنان ارزنده و کادر فنی قدرتمند تیم خوبی را راهی این دوره از سوپر لیگ والیبال کرده است. بازی کردن در مقابل شهرداری ارومیه کار آسانی نخواهد بود در ادامه از شرایط میزبانی استفاده خواهیم کرد؛ مطمناً از حمایت هواداران بهره خواهیم برد که کمک شایانی به ما خواهد کرد.

وی ادامه داد: در هفته های گذشته بازی والیبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و در حال آماده سازی هستیم تا بتوانیم یک بازی خوب و تماشاگر پسند در مقابل شهرداری ارومیه انجام دهیم. شهرداری ارومیه پس از دو هفته اول شکل تیمی بهتری را پیدا کرده و قدرتمند ظاهر شده است.

سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان با اشاره به اینکه محرومیت هواداران سپاهان از تماشای دیدار سپاهان و شهرداری گنبد کاری عجولانه بود، تصریح کرد: حضور هوادار در سالن والیبال برای کلیه اعضای تیم انرژی بخش است. حضور نداشتن هواداران جذابیت را از بین خواهد برد. فکر می‌کنم بابت محرومیت یک جلسه ای هوادارنمان کمی عجله صورت گرفت و در واقعیت تماشاگران ما کار خاصی انجام ندادند که مستحق این جریمه سنگین باشند.

وی با تائید خطای خط نگهداران در دیدار سپاهان و خاتم اردکان، گفت: ضمن احترام خاصی که برای سرمربی خاتم اردکان قائل هستم؛ خط نگهدار دیدار سپاهان و خاتم در دو مورد اشتباهاتی داشت که در یک مورد به نفع تیم ما پرچم زد و در مورد دوم نیز به نفع خاتم اردکان که در نهایت سرداور تصمیم نهایی را اتخاذ کرد.

محمدی راد با تاکید بر رفع مصدومیت مباشری گفت: مباشری روز قبل از بازی با خاتم اردکان از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت جزئی شد که با چند روز استراحت و کارهای درمانی بهبود کامل پیدا کرد. مباشری برای بازی هفته ششم با تیم راهی مریوان شد و در بازی های بعدی نیز در اختیار تیم خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

بازی‌های هفته ششم لیگ برتر والیبال لغو شد

داوران خط باید با وجدان عمل کنند

کد خبر 397266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.