بیشتر قدردان داشته‌هایمان باشیم/ پدافندغیرعامل مورد توجه باشد

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: هفته قبل گلایه‌های زیادی داشتیم اما در همان شرایط روزهای آرمانی را سپری می کردیم که امیدواریم از این پس هرچه بیشتر قدردان داشته هایمان باشیم تا نگران از دست دادن آنها نباشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا شیرین طغیانی ظهر امروز دوشنبه ۲۷ آبان ۹۸ در جلسه هماهنگی مدیران شهری اظهار کرد: براثر ناآرامی های اخیر خسارات زیادی به امکانات شهری وارد شده است.

وی افزود: موضوع پدافند غیرعامل بارها به زبان می‌آید اما مدیریت شهری کمتر به این موضوع توجه کرده است.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: یکی از موارد مشکل ساز در این روزها وجود فضاهای ویژه خدمات رسانی در شرایط مسدود بودن معابر است که جای این مهم در شهر خالی است.

وی گفت: باید فضاهای خالی از قبل تعبیه شده، در شهر پیش بینی شود تا در شرایط بحرانی بتوانیم از ظرفیت از پتانسیل آنها استفاده کنیم.

طغیانی با بیان اینکه موضوع پدافند غیرعامل باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد، ابراز امیدواری کرد که تا چند روز آینده شرایط به حالت قبل بازگردد.

وی اظهار کرد: شاید شکر گذار شرایط به خوبی نیستیم؛ هفته قبل گلایه‌های زیادی داشتیم اما در همان شرایط روزهای آرمانی را سپری می کردیم که امیدواریم از این پس هرچه بیشتر قدردان داشته هایمان باشیم تا نگران از دست دادن آنها نباشیم.

کد خبر 397259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.