فقط یک نماینده استعفا داده است

نماینده مردم گرگان و آقلا درخصوص شایعه استعفای برخی از نمایندگان گفت: تاکنون تنها آقای محمدقسیم عثمانی، نماینده بوکان پس از پایان نطق خود، استعفایش را تقدیم هیئت رئیسه مجلس کرده است و هیچ نماینده دیگری استعفا نداده است.

نورمحمد تربتی نژاد در مورد مصوبه سهمیه بندی بنزین و راهکار مجلس برای کم کردن فشار این طرح بر معیشت مردم به خبرنگار ایمنا گفت: راهکار همان چیزی است که مقام معظم رهبری فرمودند. مسئولان باید تلاش کنند تا قیمت کالاها و اقلام تحت تاثیر این موضوع افزایش نیابند.

وی افزود: مقرر شد یارانه دهک های فرودست جامعه از طریق درآمدهای افزایش قیمت بنزین افزایش یابد و روی قیمت های کالا و اقلام ضرروی کنترل صورت گیرد. این ها اقدامی است که هم مقام معظم رهبری بر آن ها تاکید کردند و هم نمایندگان بر آن ها اصرار دارند. 

نماینده مردم گرگان و آقلا در مورد طرح های فراکسیون امید گفت: صبح یکشنبه قبل از اینکه مقام معظم رهبری رهنمودهای خود در قبال مصوبه سهمیه بندی بنزین را بیان کنند، فراکسیون امید در جلسه صبح خود طرحی سه فوریتی را برای بازگشت قیمت بنزین به قبل از ۲۴ آبان را به امضا نمایندگان رساند. اما زمانی که مواضع مقام معظم رهبری اعلام شد فرکسیون امید طرح خود را پس گرفت.

تربتی نژاد با اشاره به اعتراضات صورت گرفته در واکنش به مصوبه سهمیه بندی بنزین گفت: اعلام ناگهانی خبر سه برابر شدن قیمت بنزین شوک بزرگی را به جامعه وراد کرد. بخشی از این اعتراضات توسط شهروندان عادی صورت گرفت اما مسلما در این گونه اعتراضات دشمن به دنبال سواستفاده است. باید تدابیر دولت و قوای سه گانه و کسانی که سمت های اجرائی دارند صف معترضان عادی را از صف ضد انقلاب ها و دشمنان جدا کنند. امیدوارم نیروهای امنیتی با برخورد صحیح و بالا بردن سعه صدر خود مردم را کمک کنند تا گرانی بنزین به آن ها فشار وارد نکند. 

وی در خصوص شایعه استعفای برخی از نمایندگان گفت: تاکنون تنها آقای محمدقسیم عثمانی، نماینده بوکان دیشب پس از پایان نطق خود، استعفایش را تقدیم هیئت رئیسه مجلس کرده است و هیچ نماینده دیگری استعفا نداده است.

کد خبر 397251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.