افزایش قیمت برخی برندهای گوشی موبایل امروز ۲۷ آبان ماه

قیمت مدل های مختلف تلفن همراه برند های سامسونگ، اپل و بلک بری در بازار امروز موبایل افزایشی بوده و مدل های مختلف برند های هوآوی، نوکیا و ایسوس ثبات را تجربه کرده اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قیمت انواع مدل های گوشی تلفن همراه در بازار ایران، از روز شنبه _۲۵ آبان ماه_ تحت تاثیر افزایش نرخ بنزین قرار گرفته و قیمت انواع مدل های برندهای مختلف تلفن همراه در بازار، افزایش قابل توجهی را تجربه کرده است.

بر این اساس مدل های مختلف تلفن همراه برند سامسونگ در بازار افزایش قیمت ۱۰ تا ۱۲ درصدی را تجربه کرده است به طوری که مدل های A۱۰  و A۲۰.A۱۰s و  A۲core با بیش از ۱۰۰ هزار تومان افزایش قیمت همراه بوده است، بر اساس گزارش ها به نظر می رسد افزایش قیمت بیشتر در مدل های جدید و به روز سال ۲۰۱۹ این برند که قابلیت اتصال به سطح های بالاتری از اینترنت را دارند، اتفاق است.

در این میان قیمت گوشی هایی از این برند همچون galaxy s ۹ و  Galaxy A۷۰ و  Galaxy A۸۰ ثابت مانده است.

همچنین قیمت مدل های مختلف تلفن همراه برند اپل نیز افزایش چشمگیری را تجربه کرده و در این میان آیفون ۱۱ Pro این کمپانی با ۶۰۰ هزارتومان افزایش پرچمدار این روند افزایشی بوده و سایر مدل های جدید آیفون نیز افزایش قیمت ۹۰ تا ۳۰۰ هزارتومانی را تجربه کرده اند.

این در حالی است که قیمت آیفون ۸ در سری های مختلف کاهش نسبتا محسوسی داشته و سری های آن کاهش ۳۰ تا ۱۰۰ هزار تومانی را تجربه کرده اند؛ البته به نظر می رسد علت این کاهش قیمت، صدور مجوز برای ورود تلفن های همراهی باشد که گمرک در سال گذشته اجازه ترخیص آنها را نداده بود.

همچنین بر اساس گزارشات از وضعیت بازار موبایل، قیمت مدل های مختلف تلفن همراه برند هوآوی  در بازار نسبت به هفته گذشته ثابت مانده و افزایش چشمگیری را تجربه نکرده است؛ در این میان مدل های اسمارت سری جدید این برند کاهش نامحسوسی داشته اند و honor view ۲۰ تنها مدلی بوده که افزایش ۳۰ هزار تومانی را نسبت به اوایل هفته جاری تجربه کرده است.

قابل ذکر است قیمت مدل های مختلف تلفن همراه برند نوکیا و ایسوس در بازار امروز ثابت مانده و تغییر خاصی را تجربه نکرده؛ این در حالی است که قیمت مدل های مختلف تلفن همراه برند بلک بری افزایش چشمگیری داشته اند و مدل های مختلف این برند افزایش یک تا دو میلیون تومانی را تجربه کرده اند.

کد خبر 397243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • .... IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    0 0
    پس کو او وعده روحانی که میگفت با گرونی بنزین هیچی گرون نمیشه؟ بیا اینم از اولیش