توضیحات آتش نشانی اصفهان از خسارت‌های وارد شده

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: در جریان ناآرامی‌های دو روز گذشته حدود هشت میلیارد تومان خسارت به تجهیزات و امکانات این سازمان وارد شده است.

آتشپاد محسن گلابی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در روز گذشته ۴۲ مورد اطفاء حریق توسط نیروهای سازمان آتش نشانی انجام شد که شامل ۲۳ بانک، تعدادی از مراکز دولتی، خودروهای حمل زباله و یک دستگاه اتوبوس بوده است.

وی افزود: در جریان این حوادث تعدادی از بانک‌های شهر، تعدادی از منازل فوقانی و مجاور بانک‌ها نیز طعمه حریق شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در جریان این ناآرامی‌ها ۶۰ نفر از نیروهای آتش نشانی اصفهان حین انجام عملیات مصدوم شدند، تصریح کرد: از این تعداد ۱۵ نفر به مراکز پزشکی مراجعه کردند که آسیب‌های وارد شده به آنها شامل شکستگی کتف، ضربه مغزی، سوختن دست، ضربه به سر بود که خوشبختانه به غیر از یک مورد، سایر نیروها از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

وی ادامه داد: روز گذشته در جریان عملیات اطفاء حریق ۱۰ نفر از نیروهای آتش نشانی اصفهان مصدوم شدند.

آتشپاد گلابی با بیان اینکه میزان آسیب به خودروها و تجهیزات آتش نشانی اصفهان زیاد بوده است، گفت: سرقت لوله و تجهیزات آتش نشانی و وارد کردن آسیب به خودروهای این سازمان از جمله خسارات وارده به آتش نشانی اصفهان بوده و روز گذشته یکی از خودروهای این سازمان طعمه حریق شد که بلافاصله با تلاش نیروها اطفاء شد.

وی تصریح کرد: در دو روز گذشته حدود هشت میلیارد تومان خسارت به تجهیزات و امکانات این سازمان وارد شده است.

کد خبر 397236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین AE ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
    0 0
    نکته ای که در این حوادث مشهود ، عدم دخالت نیروی انتظامی و بی تفاوتی آنها نسبت به سرمایه شهر اصفهان واقعا تاسف آور امنیت امنیت که میگید اینه هیچ کاری نکردید تمام زیرساختهای شهر و شهرداری را نابود کردند خیلی غم انگیز دیدن این فجایع در شهر اصفهان