آماده‌باش نیروهای خدمات شهری شهرداری زنجان

معاون خدمات شهری شهردار زنجان گفت: طبق تمهیدات انجام شده و با برگزاری جلسه مدیریت عملیاتی زمستانی در محل شهرداری زنجان، وظایف و تکالیف حوزه‌ها با هدف آمادگی بیشتر برای مواجهه با شرایط جوی اعلام شده است.

به گزارش ایمنا، غلامحسین احمدی اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌ها حدود ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین برای بکارگیری در شرایط جوی برفی شهر زنجان پیش‌بینی شده که تعدادی از آن‌ها خودروی ملکی شهرداری و مابقی نیز مربوط به بخش خصوصی است.

وی اضافه کرد: علاوه بر آن برای خدمات‌رسانی بهینه به شهروندان از نیروهای فضای سبز، پارکبانان در بحث برف‌روبی استفاده خواهد شد و در مجموع مشکلی در این ارتباط وجود ندارد.

معاون خدمات شهری شهردار زنجان ادامه داد: بر این مبنا و برای خدمات‌رسانی بهتر نسبت به قرار دادن کیسه‌ها و مخازن نمک در محل‌های تعیین شده معابر شهری و حتی شهرک‌های اقماری اقدام شده که در صورت استفاده شهروندان، بلافاصله به شارژ مجدد آن‌ها اقدام می‌شود.

احمدی گفت: این معاونت تدابیر لازم برای انجام خدمات بهینه در مکان های دارای سراشیبی، سربالایی، پل ها با بکارگیری نیروهای ثابت با هدف تسهیل در عبور و مرور را لحاظ کرده است.

وی افزود: آتش‌نشانی و مدیریت بحران شهرداری نیز یاریگر معاونت خدمات شهری شهرداری برای ارایه خدمات بهتر و مطلوب به شهروندان بوده و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

معاون خدمات شهری شهردار زنجان اضافه کرد: شهرداری زنجان در سال‌های گذشته با بکارگیری نیروها و تجهیزات لازم در شرایط جوی نامساعد از قبیل بارش برف پاسخگو بوده و همکاری شهروندان زنجانی در پیشبرد کارها بسیار اهمیت دارد.

احمدی ادامه داد:  بر این اساس به شهروندان به ویژه ساکنان محدوده مرکزی شهر توصیه می‌شود هنگام بارش برف و یخبندان و با کیسه های شن و نمک کار گذاشته نسبت به بازگشایی محل و معابر خود تا رسیدن عوامل شهرداری اقدام کنند.

وی گفت: این نهاد غیر دولتی با تقسیم و شرح وظایف بین سه منطقه شهرداری به اقدامات در این بخش مبادرت کرده و این کار را با حساسیت بیشتری پیگیری می‌کند.

کد خبر 397230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.