لاین اختصاصی در جایگاه سوخت CNG برای سوخت‌گیری تاکسی‌ها

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: براساس مصوبه استانداری اصفهان، هر یک از جایگاه‌های سوخت CNG یک لاین اختصاصی برای سوخت‌گیری تاکسی‌ها داشته باشند.

هادی منوچهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: روزانه بیش از ۵۰۰ هزار نفر سفر ایمن، سریع، مطمئن توسط ناوگان تاکسیرانی انجام می‌شود که سهم ۱۴ درصدی در سفرهای روزانه شهروندان دارد.

وی با اشاره به افزایش نرخ بنزین، تصریح کرد: برای ناوبران تاکسی ۴۰۰ لیتر سهیمه سوخت ماهیانه در نظر گرفته شده که جهت انجام سفرهای درون شهری مسافران کفایت می‌کند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه افزایش خودسرانه کرایه‌های تاکسی و سرویس مدارس، ممنوع است، افزود: در صورت نیاز به افزایش احتمالی نرخ کرایه‌ها، شوراهای شهر بررسی و اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

وی ادامه داد: در صورت مشاهده هرگونه افزایش نرخ توسط راننده، مطابق قوانین حمل و نقل برخورد لازم از طریق سازمان تعزیرات حکومتی استان و بازرسان سازمان تاکسیرانی انجام خواهد شد.

منوچهری با بیان اینکه براساس تفاهم صورت گرفته بین شهرداری اصفهان و مدیران ایران خودرو نوسازی ناوگان فرسوده تاکسیرانی اصفهان به زودی آغاز خواهد شد، افزود: با توجه به شرایط فرسوده بودن بیش از سه هزار خودرو ناوگان تاکسیرانی و مخاطرات زیستی برای شهروندان از ماه‌ها قبل طرحی توسط سازمان به مدیریت شهری اصفهان ارایه شد تا از طریق تسهیلات بسیار کم‌بهره نوسازی ناوگان آغاز شود.

وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به مذاکرات صورت گرفته شهرداری و معاونت حمل و نقل با مسئولان ارشد ایران خودرو، تا پایان دی‌ماه سال‌جاری و مصادف با رویدادهای حمل و نقل و ترافیکی شهرداری، شاهد آغاز نوسازی ناوگان تاکسی جهت ۱۰۰۰ دستگاه خودرو در مرحله نخست باشیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: شهرداری با انجام پروژه نوسازی ناوگان تاکسی جزء معدود مدیریت‌ها در سطح استان‌ها خواهد بود که حاضر شده بدون استفاده از منابع دولتی که جزء وظایف ذاتی وزارت کشور است و با بودجه خود به جهت اهمیت موضوع نوسازی ناوگان و زیست سالم شهروندان، اقدام به اجرای این طرح کند.

کد خبر 397212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.