مدارس و دانشگاه‌های شیراز و کازرون تعطیل است

مسئولان اداره کل آموزش و پرورش و دانشگاه‌های استان فارس اعلام کردند:همه مدارس و دانشگاه های شهر شیراز همچنین همه مدارس و دانشگاه‌های کازرون دوشنبه ۲۷ آبان ۹۸ تعطیل است.

به گزارش ایمنا روابط عمومی آموزش و پرورش استان فارس شامگاه یکشنبه اعلام کرد: همه مدرسه ها در شهر شیراز در ۲ نوبت صبح و عصر دوشنبه تعطیل است.

همچنین طبق این اعلام، همه مدارس کازرون نیز دوشنبه تعطیل خواهد بود.

همچنین بنا به اعلام استانداری فارس همه دانشگاه های شیراز و کازرون در روز دوشبه تعطیل است.

مدارس شیراز در روزهای شنبه(نوبت عصر) و تمام روز یکشنبه تعطیل اعلام شد که این تعطیلات شامل دانشگاه های این شهر نیز شد.

به نظر می رسد این تعطیلی ها برای اجتناب از آسیب رسیدن به دانش آموزان و دانشجویان به دلیل اعتراض ها به اصلاح قیمت بنزین باشد.

مصوبه اصلاح قیمت بنزین در شورای عالی هماهنگی سران قوا از دقایق اولیه بامداد جمعه ۲۴ آبان به اجرا گذاشته شد.

علی ربیعی سخنگوی دولت، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری و محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه از شامگاه جمعه تاکنون در اظهارنظرهایی جداگانه تاکید کرده اند که موضوع تغییر بهای بنزین مصوبه شورای عالی اقتصادی سران قوا و تصمیم همه اجزای نظام است.

یکی از مشکلات مربوط سهمیه بندی سوخت مربوط به سرویس مدارس بود که معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری فارس در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: براساس تصمیمات اتخاذ شده سهمیه سوخت سرویس های مدارس برای خودروهای بنزینی ماهانه ۱۲۰ لیتر و برای خودروهای دوگانه سوز ماهانه ۸۰ لیتر تعیین شده است که به صورت اعتباری به حساب رانندگان واریز می‌شود.

کد خبر 397194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.