هواداران باید در پلی آف به ما کمک کنند/ حواشی همه جا وجود دارد و فقط اصفهان دیده می شود!

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: به چشم دیدم بعضی افراد کاری غیر از وظیفه خود انجام می دهند، فقط به خاطر اینکه گیتی پسند نتیجه بگیرد که من این را یکی از عوامل موفقیت می دانم.

حمید بیغم در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با شرایط تیم فوتسال گیتی پسند، اظهار کرد: در نیم فصل دوم سه بازی انجام دادیم و آن هارا با پیروزی پشت سر گذاشتیم و توانستیم فعل خواستن را صرف کنیم. اگر در بازی های بعدی باهمین روند پیش برویم و تلاش کنیم، می توانیم برنده باشیم و اگر مغرور شویم و تلاش نکنیم شاهد اتفاقات بدی خواهیم بود.
  
وی با بیان اینکه حواشی در بازی ها تاثیر گذار است، تصریح کرد: متاسفانه حواشی در بیشتر شهر ها وجود دارد، اما فقط حاشیه های اصفهان دیده می شود، برای مثال در بازی با بندرعباس حدود ۲۵۰۰ تماشاگر آمده بود که برای امنیت تنها از دو سرباز معمولی استفاده کردند، اما در اصفهان ۱۰۰ تماشاگر هم که حضور داشته باشد باید ۲۰ نیروی انتظامی داشته باشیم.
 
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در خصوص داوری بازی ها، خاطر نشان کرد: نیم فصل اول هم گفتم داوران ایرانی اگر آدم های درستی نبودند داور نمی شدند زیرا پول چندانی نمی گیرند که بخواهند وجدان خود را زیر پا بگذارند، اما فشار مضاعفی که از جانب هواداران و تیم ها به داوران وارد می شود، روی تصمیم گیری آن ها تاثیر می گذارد. 

بیغم با بیان اینکه باید نظارت بر نیمکت ها بیشتر شود، افزود: می توانتد دوربین هایی بالای سر نیمکت های دوتیم نصب کنند تا پایان هر بازی باتوجه به حرکات اشتباهی که از مربیان و بازیکنان سر زده می شود آن ها محروم شوند و اینگونه نظم برقرار شود.
 
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در رابطه با استفاده از اصغر حسن زاده در بازی ها، گفت: بازیکنان بزرگ و ملی پوشی مثل میثم برمشوری، پیمان حفیظی، احمدی، سنگ سفیدی همچنین جوان های خوب و آیندار اصفهانی مثل مسعود یوسفی را دراختیار داشتیم که درکنار همه اینها اصغر حسن زاده یکی از بهترین بازیکن های جهان است که تیم مارا تکمیل کرده، امیدواریم مکمل های خوبی کنارهم باشند تا بتوانیم نتیجه ای خوب برای اصفهان به دست آوریم.

بیغم با بیان اینکه نتیجه هایی که مس یا دیگر تیم ها می گیرند برای ما اهمیتی ندارد، اظهار کرد: من به عنوان مربی نمی دانم هر هفته تیم ها چه بازی دارند، زیرا ما اگر خودمان خوب باشیم قهرمان خواهیم شد و اینکه بازی ها پلی آف است و هدفمان این است که تیم را آماده نگه داریم و جزء چهارتیم اول باشیم.
  
وی درخصوص حمایت باشگاه گیتی پسند، خاطر نشان کرد: گیتی پسند یک باشگاه حرفه ای و منظم است و همه کسانی که در این باشگاه کار می کنند به دنبال قهرمانی این تیم هستند. به چشم دیدم بعضی افراد کاری غیر از وظیفه خود انجام می دهند. فقط به خاطر اینکه گیتی پسند نتیجه بگیرد که من این را یکی از عوامل موفقیت می دانم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند با اشاره به اینکه هواداران اوایل فصل استقبال کمی از بازی ها داشتند ، تصریح کرد: هرچه از لیگ گذشت شرایط تماشاگران ایده آل می شود و هربازی از بازی قبل سالن شلوغ تر می شود که امیدوارم این روند ادامه پیدا کند و هواداران دربازی های پلی آف به ما کمک کنند.

بیغم ادامه داد: از تمام بازیکنانم تشکر می کنم، به خصوص آن کسانی که در بازی قبل فوتسال خوبی به نمایش گذاشتند و برای گرفتن سه امتیاز تلاش کردند.

کد خبر 397173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.