مجلس و دولت برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها جلسه مشترک برگزار کنند

نماینده شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه مشترک بین قوای مقننه و مجریه برای ارائه راهکارها در راستای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها برگزار شود.

به گزارش ایمنا، حسینعلی حاجی در جلسه علنی نوبت عصر امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکر بند ۱۱ ماده ۲۲ درباره حفظ شان مجلس و اصل ۱۱۰ قانون اساسی اظهار کرد: موضوع از این قرار است که در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۹۸ اولین جلسه مشترک با مسئولین قوه قضائیه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه تصریح شد که ظرف سه ماه پس از آن، جلسه بعدی برگزار و نمایندگانی از میان دو قوه مشخص شوند تا امورات را پیگیری کنند، آن جلسه با گذشت چندین ماه هنوز برگزار نشده است.

نماینده شاهین‌شهر در مجلس بیان کرد: براساس اصل ۱۱۰ قانون اساسی رهبری بارها فرموده‌اند که جلسات مشترک بین سه قوه برگزار شود ضروری است میان قوه مقننه و مجریه هم این جلسات برگزار شود. اکنون به نظر می‌رسد با بحثی که راجب مسائل کارشناسی موضوع سوخت و همچنین قیمت سوخت پیش آمده است این جلسه برگزار شود.

حاجی‌دلیگانی خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: جنابعالی تدبیر کنید جلسه مشترکی میان همکاران مجلس و همچنین مسئولان دولت یا در محل مجلس شورای اسلامی و یا در دولت برگزار شود تا در آن جلسه بتوانند نقطه نظرات کارشناسی را ارائه دهند بلکه راهکارهایی پیدا شود چون گرانی از دیروز تاکنون مردم را نگران کرده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 397169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.