پلیس: شهادت یک افسر ناجا در ناآرامی‌های کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: سرگرد "ایرج جواهری" از ماموران کلانتری ۲۴ الهیه در درگیری با اراذل و اوباش و اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: در جریان ناآرامی‌های روز گذشته (شنبه) در کرمانشاه، عده‌ای از اغتشاشگران که مسلح نیز بودند به سمت کلانتری ۲۴ الهیه هجوم برده و قصد تصرف این کلانتری را داشتند.

وی افزود: شهید جواهری نیز برای حفظ مقر پلیس به دفاع در برابر مهاجمان پرداخت، اما ناجوانمردانه مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

جاویدان ادامه داد: این همکار وظیفه شناس بلافاصله به مراکز درمانی انتقال یافت، اما حوالی ساعت ۲ بامداد امروز (یکشنبه، ۲۶ آبان) به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرمانده انتظامی استان با تسلیت شهادت این مامور پلیس به خانواده و همکارانش، اظهار داشت: ماموران پلیس برای تامین امنیت جامعه و مردم حتی از جان خود نیز دریغ نکرده و با همه وجود در راه آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی مبارزه می‌کنند.

وی در پایان تاکید کرد: نیروی انتظامی قاطعانه در برابر افرادی که به دنبال آشوب و ناامنی در سطح جامعه باشند ایستاده و اجازه نخواهد داد این عده معدود باعث بی نظمی و هرج و مرج شوند.

مراسم تشییع پیکر شهید ایرج جواهری، فردا (دوشنبه) ساعت ۱۰ از مقابل مسجد جامع به سمت میدان آزادی برگزار می‌شود.

کد خبر 397149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.