تحریم هستیم، به سرمایه‌های شهر خسارت نزنید

عضو شورای شهر تهران گفت: در شرایطی که به دلیل تحریم نمی‌توانیم اتوبوسی تامین کنیم، خسارت زدن به سرمایه‌های شهر به نفع شهر و شهروندان نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت نظری صبح امروز (یکشنبه) در یکصد و هفتاد و ششمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به اعتراضات مردم به نسبت به گرانی بنزین، اظهار کرد: باید این اعتراضات را به رسمیت شناخت و مردم نیز لازم است اعتراض‌ها را مسالمت‌آمیز برگزار کنند.

وی با بیان اینکه شب گذشته تا دیروقت از نزدیک شاهد فعالیت خدمات شهری منطقه پنج در جمع‌آوری آثار خسارات این اعتراضات به سرمایه‌های شهری بودم، افزود: در شرایطی که به دلیل تحریم نمی‌توانیم اتوبوسی تامین کنیم، چنین اقداماتی به نفع شهر و شهروندان نیست.

وی با اشاره به رد مصوبه شورای شهر تهران در هیات تطبیق در خصوص برگزاری تجمعات قانونی اضافه کرد: از شورای تامین خواهش می‌کنیم هرچه زودتر تسهیلات لازم را برای برپایی تجمعات به صورت مسالمت‌آمیز فراهم کند.

وی با انتقاد از عملکرد صدا و سیما در بازتاب اقدامات شهرداری درخصوص برف روز گذشته، ادامه داد: صدا و سیما در این خصوص منطقی برخورد نکرد اما شهرداری نیز از یک هفته پیش از بارشها مطلع بود و با این وجود عملکرد قابل قبولی نداشت.

کد خبر 397131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
    1 0
    منطقتون هم مثل بقیه چیزاتون پوسیده و فاسد هست یعنی اگه تحریم نبودیم مشکلی نبود اتیش بزنند؟!!