هاشمی: تهران بیشترین تاثیر را از گرانی بنزین می‌گیرد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: تهران بیشترین تاثیر را از افزایش قیمت بنزین می‌گیرد بنابراین باید صحبت کنیم و بدانیم که در مورد نرخ‌ها چه تصمیمی گرفته می‌شود.

به گزارش ایمنا، محسن هاشمی در حاشیه جلسه امروز (یکشنبه) شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سهمیه‌بندی سوخت در دوره‌های مختلف و عدم اختصاص یارانه حمل و نقل عمومی باعث تضعیف حمل و نقل عمومی شده است.

وی با اشاره به اینکه انتطار داریم در کنار سهمیه‌بندی بنزین، سهم حمل و نقل عمومی نیز در نظر گرفته شود، افزود: از حاکمیت و دستگاه‌های اجرایی می‌خواهم که در مورد حمل و نقل عمومی جداگانه چاره‌اندیشی کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: تهران بیشترین تاثیر را از افزایش قیمت بنزین می‌گیرد بنابراین باید صحبت کنیم و بدانیم که در مورد نرخ‌ها چه تصمیمی گرفته می‌شود.

وی ادامه داد: در جلسه هم‌اندیشی صبح امروز با حناچی شهردار تهران به این نتیجه رسیدیم که در منطقه یک کوتاهی‌هایی وجود داشته و حتما باید افراد تنبیه شوند.

هاشمی با تاکید بر اینکه برخی مشکلات ترافیکی ناشی از برف نبود و مربوط به اعتراضات به گرانی بنزین می‌شد، اضافه کرد: برف روز گذشته در زمان پیک ترافیک صبحگاهی شدت گرفت اما با تنبیه‌هایی که صورت می‌گیرد قول می‌دهیم که مشکلی نداشته باشیم و همه شهرداری نیز پای کار هستند.

وی خاطرنشان کرد: نمی‌توانیم بگوییم که شهرداری مناطق در برف دیروز غافلگیر شده‌اند چون شب قبل آن نمی‌دانستند باید شن‌پاشی کنند یا نه، اما می‌توانستند عملکرد بهتری داشته باشد.

کد خبر 397126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.