بهبود وضعیت دفع پسماند در لاهیجان

شهردار لاهیجان از اجرای طرح‌هایی با هدف بهبود و ساماندهی دفع پسماند در این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، مسعود کاظمی با اشاره به فعالیت شهرداری لاهیجان برای بهبود وضعیت محل دفن زباله و احداث تصفیه خانه شیرابه، اظهار کرد: همه ما دغدغه محیط زیستی داریم و تاکنون در مورد رفع معضل زباله لاهیجان نه تنها هیچ اعتباری به شهرداری پرداخت نشده بلکه علیه شهرداری شکایت هم شده است.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون شیرابه زباله‌های لاهیجان در محل تموشل برای تصفیه به یک شرکت واگذار شده که نیاز است همه کمک کنند تا این کار به حد قابل قبولی برسد.

شهردار لاهیجان با اشاره به همکاری دستگاه قضایی و محیط زیست و رییس شورای تأمین این شهرستان در رفع معضلات زیست محیطی این شهر، گفت: دی ماه سال گذشته تعهداتی برای بهبود وضعیت محل دفن زباله دادیم که امروز با وجود نبود همکاری برای تأمین زمین جدید از تعهدات خود جلوتر هستیم.

کاظمی گفت: با یکی از شرکت‌های توانمند و مجهز به تجهیزات روزآمد برای تبدیل شیرابه به آب قابل استفاده برای کشاورزی مذاکره شده و منتظر دریافت نتایج آزمایشگاه هستیم.

وی با بیان اینکه پنج شهر و ۳۰۰ روستا زباله‌های خود را در تموشل تخلیه می‌کنند، تاکید کرد: لازم است مسئولان استانی و ملی برای رفع مشکلات این منطقه همکاری بیشتری داشته باشند.

کد خبر 397106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.