تخت فولاد بستر مناسبی برای علاقه‌مندان به معماری است

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد اصفهان گفت: تخت فولاد بستر مناسبی برای افراد علاقه مند به معماری، گرافیک و طراحی استکه باید در برنامه‌های مجموعه تخت فولاد شرکت کنند و به آن رونق دهند.

سیدعلی معرک‌ن‍‍‍ژاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نخستین مسابقه کروکی از بناهای تاریخی تخت فولاد با عنوان خط پررنگ اصفهان در دو روز برگزار شد و می‌توان گفت که استقبال خوبی از برنامه شد و ۱۲۰ نفر روز جمعه و ۸۰ نفر روز پنج شنبه در این مسابقه شرکت کردند.

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد اصفهان با اشاره به آثار جمع آوری شده در این برنامه، افزود: آثار برای داوری ارسال شده است و پنج روز برای به دست آمدن نتیجه طول می‌کشد. همچنین ۱۴ آذر ماه اختتامیه برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: مخاطبان این برنامه تلفیقی از دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته‌های معماری، نقاشی و گرافیک بودند که چون اکثر آن‌ها برای بار اول به تخت فولاد آمده بودند از دیدن مکان‌های تاریخی آن شگفت زده شدند و می‌گفتند که "واقعا تخت فولاد این همه عظمت دارد" و از اینکه می‌توانند از بعد معماری و گرافیکی آن استفاده کنند ابراز خوشحالی می‌کردند.

معرک نژاد با بیان اینکه برخی بعد از برگزاری مسابقه به صورت خود جوش کروکی از فضاهای دیگر تخت فولاد می‌کشیدند، خاطرنشان کرد: تخت فولاد بستر مناسبی برای افراد علاقه مند به معماری، گرافیک و طراحی است که باید در برنامه‌های مجموعه تخت فولاد شرکت کنند و به آن رونق دهند.

کد خبر 397102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.