بین ۳۰ تا ۳۷ جایگاه در کشور دچار آسیب دیدگی شده است

رئیس انجمن شرکت‌های زنجیره ای تامین و توزیع فرآورده های نفتی کشور با بیان اینکه بین ۳۰ تا ۳۷ جایگاه در کل کشور دچار آسیب دیدگی شده است، گفت: برخی جایگاه‌ها تعطیل، بعضی نیمه کاره فعالیت می کنند و برخی نیز که دارای فرآروده هستند به فعالیت خود ادامه می دهند.

ناصر رئیسی فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به اینکه سیستم‌ها و اینترنت قطع است، جایگاه‌داران برای خرید فرآورده با مشکلات بسیاری مواجه هستند.

وی با بیان اینکه دولت اقدام غیرعقلایی انجام داده‌ است، خاطرنشان کرد: من سال‌هاست که موافق واقعی شدن قیمت حامل‌های انرژی، بنزین و سوخت هستم اما نه به این شکلی که اتفاق افتاد.

رئیس انجمن شرکت‌های زنجیره ای تامین و توزیع فرآورده های نفتی کشور افزود: تا ساعت ۱۱ شب ۲۴ آبان ماه تغییرات قیمت تکذیب می شد، اما ساعت ۱۲ شب اعلام شد که تغییرات اتفاق افتاده است، آن هم به بدترین شکل ممکن یعنی سهمیه‌بندی کردن؛ زیرا سهمیه بندی به غیر از فساد و رانت دستاورد دیگری ندارد.

وی با بیان اینکه مردم سیاست‌گذاری ها ی دولت را باور ندارند و اعتماد از بین رفته است، گفت: در سیاست‌گذاری اخیر برای قیمت بنزین به این مهم که درآمد حاصل از افزایش قیمت‌ها باید صرف امور رفاهی مردم و ساختن زیرساخت‌ها شود، توجهی نشد، صحبت‌های اخیر برخی مسئولان نیز در حد تئوری است.

رئیسی فرد اعلام کرد: با وجود تغییر قیمت اما جایگاه‌هایی که فرآورده دارند، شلوغ است.

وی با بیان اینکه ما آخرین حلقه زنجیره توزیع فرآورده‌های نفتی هستیم، گفت: گرفتن تصمیم‌های غیرمنطقی و غیرعقلایی در مورد انواع سوخت باعث می‌شود که آسیب و خسارات را این حلقه از زنجیره متحمل شود و بخش خصوصی با تمام سرمایه گذاری اش باید خسارت بپردازد؛ زیرا در ارتباط تنگاتنگ با مردم است و این در حالی‌ است که هیچ حمایتی از جایگاه‌دارانی که ایثارگرانه کار می کنند، نمی شود.

کد خبر 397101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.