ضرورت توسعه آرامستان شهر مبارکه

شهردار مبارکه گفت: آرامستان این شهر در شرایط کنونی با کمبود فضای فیزیکی مواجه است، اما امکان انتقال و جابجایی مکان آن وجود ندارد، بنابراین باید برای توسعه محل فعلی تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از مبارکه، سیدمحسن هاشمی با اشاره به وضعیت آرامستان این شهر، اظهار کرد: از همه مالکان اراضی اطراف این مکان تقاضا داریم برای تملک و آزادسازی این زمین‌ها شهرداری را یاری دهند.

وی با بیان اینکه مکان لازم برای ادامه دفن و خاکسپاری اموات وجود ندارد، تصریح کرد: این آرامستان در شرایط کنونی با کمبود فضای فیزیکی مواجه است، اما امکان انتقال و جابجایی مکان آن وجود ندارد، بنابراین برای توسعه محل فعلی آن تلاش می‌کنیم.

شهردار مبارکه با اشاره به مشارکت خیران و سرمایه‌گذاران در طرح‌های شهری، تاکید کرد: سرمایه‌گذاری و مشارکت بخش خصوصی در پروژه‌های شهرداری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و از نظر اقتصادی نیز انگیزه خوبی برای سرمایه‌گذاران محسوب می شود.

هاشمی با اشاره به افتتاح سالن اجتماعات مهرتاش در مجموعه آرامستان‌های این شهر، اظهار کرد: این سالن با ظرفیت ۷۵۰ نفر به همت یکی از خیران استان و شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه و سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت یک‌هزار متر مربع افتتاح شده است.

شهردار مبارکه با بیان اینکه موفقیت مدیران در گرو مشارکت فعال شهروندان در امور شهری است، خاطرنشان کرد: مدیریت شهری باید از ظرفیت شهروندان فعال و توانمند در اداره امور شهری استفاده کند.

کد خبر 397096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.