بهترین دماسنج‌های هوشمند را بشناسید

با استفاده از دماسنج‌های هوشمند می‌توان دمای بدن خود رابا نصب اپلیکیشن‌ روی گوشی هوشمند و به صورت بی‌سیم اندازه‌گیری و مشاهده کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، افزایش دمای بدن به دلیل سرماخوردگی، آنفلوآنزا و یا هر مشکل دیگری که باشد، اتفاق خوشایندی نیست؛ زمانی که احساس شد دمای بدن فرد بالا است، باید با استفاده از یک دماسنج آن را اندازه‌گیری کرد. امروزه به کمک دماسنج‌های هوشمند می‌توان از طریق برنامه نصب‌شده روی تلفن همراه، دمای بدن را در طول روز مشخص کرد. در ادامه به معرفی بعضی از دماسنج‌های هوشمند و ویژگی‌های آن‌ها می‌پردازیم:

دماسنج هوشمند Kinsa

دماسنج هوشمند Kinsa یکی از اولین دماسنج‌های هوشمندی است که وارد بازار شد؛ این محصول اولین بار برای کودکان طراحی شد. دماسنج مذکور از طریق برنامه‌ای به نام Kinsa به گوشی هوشمند کاربر متصل شده و میزان تب را مشخص می‌کند. با استفاده از این برنامه افراد می‌توانند روند کاهش یا افزایش دمای بدن خود را مشاهده کنند. این دماسنج اطلاعات مفیدی در زمینه زمان مراجعه به پزشک و مصرف دارو در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

دماسنج هوشمند Withings Thermo

دماسنج هوشمند Withings Thermo بهترین و در عین حال گران‌ترین دماسنج هوشمند موجود در بازار است. لازم نیست این دماسنج را به پوست بدن خود بچسبانید، اگر این دماسنج نیم اینچ با پوست فاصله داشته باشد، می‌تواند دمای دقیق بدن را تشخیص دهد. Withings Thermo دارای ۱۶ حسگر است که به طور همزمان چندین هزار بار دمای بدن افراد را ثبت می‌کند. برای استفاده از این دماسنج هوشمند باید برنامه Thermo  را روی گوشی هوشمند خود نصب کنید؛ قیمت این دستگاه ۱۰۰ دلار ارزیابی شده است.

دماسنج هوشمند Braun ThermScan 7

دماسنج هوشمند Braun ThermScan7 قابل استفاده برای کودکان است، اما نسبت به دو مدل قبلی قدیمی‌تر است. این دماسنج فقط در عرض چند ثانیه دمای بدن افراد را اندازه‌گیری کرده و چهار دمای اندازه‌گیری شده قبلی را نیز می‌تواند نشان دهد. بر خلاف مدل Kinsa، برای استفاده از دماسنج هوشمند Braun ThermScan 7 باید از پوشش پلاستیکی یکبار مصرف استفاده کرد، در غیر این صورت این دماسنج کار نمی‌کند.

دماسنج هوشمند Vicks Speed Read

اگر تمایل دارید به روش قدیمی دمای بدن خود را اندازه‌گیری کنید، دماسنج هوشمند Vicks Speed Read بهترین گزینه برای شما است، با این تفاوت که قابلیت‌های بیشتری نسبت به دماسنج‌های معمولی دارد. این دماسنج دارای یک صفحه نمایش بزرگ و شفاف است؛ زمانی که فرد تب دارد، Vicks Speed Read رنگ‌های متفاوتی را نشان می‌دهد. دستگاه مذکور دارای یک پوشش پلاستیکی است که به راحتی تمیز می‌شود. از دیگر قابلیت‌های Vicks Speed Read برخورداری از یک لوله انعطاف‌پذیر است؛ در نتیجه زمانی که دماسنج درون دهان فرد  قرار دارد، دمای بدن او به راحتی خوانده می‌شود.

کد خبر 397061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.