ایران خواهان برقراری صلح در منطقه نیست

وزیر امور خارجه آمریکا با انتشار پیامی توئیتری باری دیگر ادعاهایی مضحک علیه ایران مطرح کرد.

به گزارش ایمنا، مایک پمپئو در توئیتر به طرح ادعاهایی بی‌اساس پرداخت و نوشت که ایران نمی‌خواهد در منطقه آرامش برقرار شود.

وزیر خارجه آمریکا در این خصوص ادعا کرد: ایران از نیروی نیابتی خود،‌ سازمان جهاد اسلامی برای حمله به متحد بزرگ ما اسرائیل استفاده می‌ کند. ایران خواستار صلح در منطقه نیست و نمی‌ خواهد مردم فلسطین به کامیابی برسند!

وی بدون اشاره به طومار بلندی از جنایت های کشورش در ترویج خشونت و درگیری در نقاط مختلف جهان از غرب آسیا تا آمریکای جنوبی ادامه داد: این کشور خواستار درگیری بیشتر است. تا زمانیکه ما به تهدیدات ایران نپردازیم،‌ چرخه خشونت ادامه خواهد یافت!

مایک پمپئو در توئیت دیگری بدون اشاره به نقض یکجانبه قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل توسط ترامپ در خصوص توافق بین المللی برجام اضافه کرد: مسیر پیش رو شفاف است، ادامه فشار تا زمانیکه ایران درباره توافق جامعی مذاکره کند که شامل توقف حمایت از گروه‌های تروریستی (!) نظیر سازمان جهاد اسلامی (PIJ) است. ملت‌ های اطراف جهان تا زمانیکه اجازه دهند تهدیدات ایران بدون چالش باقی بماند، نمی‌ توانند این ادعا را بکنند که خواستار صلح در منطقه هستند!

کد خبر 397059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.