حذف کاغذ از مکاتبات شهرداری کاشان

مدیر مرکز آمار و اطلاعات شهرداری کاشان با اشاره به حذف کاغذ از چرخه مکاتبات در تمامی واحدها، گفت: شهروندان، پیمانکاران و سایر سازمان‌ها می‌توانند با مراجعه به سامانه رهگیری اتوماسیون از وضعیت مکاتبات خود مطلع شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از کاشان‌ ابوالفضل رسولیان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با راه‌اندازی اتوماسیون اداری تحت وب، اسناد و مکاتبات درون‌سازمانی از جمله نامه‌ها و تمامی مستندات نظیر فرم‌های مرخصی، ماموریت، درخواست کالا به شکل کاملا ایمن و با خودکار انجام می‌شود، اظهار کرد: با آغاز به کار سازمان الکترونیکی کاغذ از چرخه مکاتبات در همه واحد های شهرداری به طول کامل حذف می‌شود.

وی با بیان اینکه فاز نخست طرح شامل راه‌اندازی اتوماسیون و گردش مکاتبات  از تیرماه امسال انجام شد و افزود: در فاز بعدی اجرای پروژه حذف فیزیکی فرم‌های اداری در دستور کار است.

مدیر مرکز آمار و اطلاعات شهرداری کاشان با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان امسال کاغذ کاملا از چرخه فعالیت‌های درون‌سازمانی حذف خواهد شد، تصریح کرد: با بهره‌مندی از قابلیت گردش خودکار سامانه شاهد تسریع در فرایند انجام امور و صرفه‌جویی در هزینه‌ها خواهیم بود.

رسولیان مزایای این طرح را دسترسی  راحت و فوری به سامانه اتوماسیون اداری شهرداری کاشان و سایر بخش‌ها از طریق اتصال به اینترنت دانست و افزود: با اجرای کامل این طرح و حذف کاغذ از مکاتبات اداری میز خدمت الکترنیک ایجاد می‌شود که امکان تغییر، جعل یا هر گونه سوءاستفاده احتمالی در مستندات را از بین می‌برد.

کد خبر 397043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.