عملیات نهضت آسفالت معابر سطح شهر شیراز آغاز شد

شهردار شیراز در آیین آغاز نهضت آسفالت معابر سطح شهر گفت: در این نهضت بالغ بر دو میلیون متر مربع از معابر شیراز آسفالت می شود.

به گزارش ایمنا، اسکندرپور با بیان اینکه طبق بودجه سال ۹۸ در سال جاری باید یک میلیون و ۲۰۰ هزار متر مربع از معابر سطح شهر آسفالت شوند، اظهار کرد: علاوه بر این طی نهضت آسفالت دو میلیون متر مربع از معابر شیراز آسفالت و در مجموع تا پایان سال سه میلیون و ۲۰۰ هزار متر مربع آسفالت در سطح معابر شهر ریخته می شود.

وی در بازدید از اکیپ های پخش آسفالت مناطق ۱۱ گانه سطح شهر عنوان کرد: طبق نظرسنجی انجام شده خواسته اصلی شهروندان در ۹منطقه از مجموع ۱۱ منطقه شیراز، بهبود وضعیت آسفالت معابر است و براساس خواسته مردم عزم جدی شهرداری برای نهضت آسفالت معابر سطح شهر آغاز شد.

شهردار شیراز خاطرنشان کرد: در شش ماه نخست سال آتی نیز به همین میزان در سطح معابر شهر آسفالت ریزی می شود.

وی حفاری های سازمان های خدمات رسان و توسعه‌ی ناهمگون شهرک‌ها و مناطق را از جمله دلایل مشکل آسفالت معابر سطح شهر دانست و اضافه کرد: ضروری است علاوه بر آسفالت معابر سطح شهر، کارشناسان کنترل کیفی نیز بر کیفیت و نحوه آسفالت ریزی نظارت کنند تا شاهد ارائه خدمتی با کیفیت به شهروندان باشیم.

وی با اشاره به تأثیر مستقیم خواسته‌ مردم مناطق در آغاز اجرای نهضت آسفالت، گفت: امروزه در شهرهای مدرن انجام پروژه‌های مختلف بر اساس خواست و نظر مردم صورت می‌گیرد و با افتخار می گویم که برای اولین بار این پروژه‌ بزرگ شهری بر اساس نظرسنجی مستقیم از شهروندان، برنامه‌ریزی و اجرا شد.
شهردار شیراز خاطرنشان کرد: خوشحالم که به عنوان مدیری که به رضایت‌مندی مردم و تأمین نظرات شهروندان باور دارم، بر اساس خواسته شهروندان عمل کرده‌ام.

اسکندرپور از شهرداران مناطق خواست تا در نیمه های شب و همزمان با فعالیت کارگران خدمات شهری و پاکبانان در خیابان ها تردد تا معابر مشکل دار از نظر آسفالت را شناسایی کنند و متوجه شوند خواسته‌ شهروندان مبنی بر بهبود وضعیت اسفالت معابر به حق است.

کد خبر 397042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.