جذب نیرو در شهرداری زنجان ممنوع است

شهردار زنجان گفت: جذب نیرو در شهرداری ممنوع است و هرگونه جذب هم با تأیید وزارت کشور انجام می‌شود.

به گزارش ایمنا، مسیح‌الله معصومی اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در ارتباط با فعالیت شهرداری‌ها، همواره مورد بحث بوده است، جذب نیرو است، موضوعی که حتما باید با ابلاغ و تأیید وزارت کشور انجام شود.

وی با بیان اینکه از سنوات گذشته جذب نیرو در شهرداری ممنوع شده است، اضافه کرد: شهرداری زنجان نیز از این قاعده مستثنی نیست.

شهردار زنجان با بیان اینکه شهرداری زنجان اخیرا تنها در سازمان آتش‌نشانی جذب نیرو داشته است، گفت: آزمون این سازمان نیز مستقیما ارتباطی به شهرداری نداشت و نمایندگان شورای اداری آن را برگزار کردند.

معصومی با اشاره به کارگران فصلی جذب شده نیز اظهار کرد: شهرداری همواره در فصول کاری یک سری کارگران فصلی ۸۵ روزه را جذب کرده و از ظرفیت آن‌ها برای اداره فضای سبز استفاده می‎کنند این افراد افراد فقط کارگر شهرداری هستند و استخدام نمی‌شوند.

وی با بیان اینکه اخیرا نیز تعداد نیرو به صورت فصلی برای انجام امور عمرانی به کار گرفته شده است، گفت: این افراد کارگر و بنا و گچ‌کار هستند که قرار است امور حوزه عمرانی را در قالب زیباسازی ایستگاه‌های اتوبوس، پیور کردن و ... را انجام دهند که البته قرارداد آن‌ها رو به اتمام است.

شهردار زنجان با بیان اینکه برخلاف تصور عموم جذب نیرو در شهرداری به این راحتی نیست، اضافه کرد: اگر هم اتفاقی در این باره بیافتد باید با مجوز وزارت کشور و از طریق آزمون باشد. 

کد خبر 397035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.