۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵
نقد و بررسی گوشی "گلکسی A۷۰"

برخورداری از ویژگی‌هایی همچون ظاهر زیبا، نمایشگر بزرگ۶.۷ اینچی، باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری و شارژر بسیار سریع، "گلکسی A۷۰" را به گزینه‌ جذابی برای علاقه‌مندان گوشی‌های میان رده سامسونگ تبدیل کرده است.

به گزارش ایمنا، "گلکسی A۷۰" که در مارس ۲۰۱۹ معرفی شد، با داشتن ویژگی‌هایی همچون دوربین سه گانه، شارژر سریع ۲۵ واتی و نمایشگر بزرگ ۶.۷ اینچی در کنار " گلکسی A۵۰" از محبوب­ترین تولیدات سری A سامسونگ محسوب می‌شود. در ادامه به بررسی دقیق‌تر ویژگی‌های این گوشی پر­طرفدار می‌پردازیم:

طراحی منحصر به فرد

طراحی"گلکسی A۷۰" بسیار شبیه به دیگر تولیدات سری A سامسونگ به ویژه A۵۰ است. قاب پشتی این گوشی از جنس Glasstic و نامی است که سامسونگ به قاب پلاستیکی با ظاهر شیشه‌­ای آن داده است. طراحی این قاب به صورتی است که در زوایای مختلف تابش نور، حالت رنگین کمانی زیبایی به خود می­گیرد. استفاده از پلاستیک نه تنها هزینه‌های نهایی تولید را کاهش داده، بلکه باعث شده است که با وجود باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر و نمایشگر بزرگ، تنها ۱۸۳ گرم وزن داشته باشد. از معایب استفاده از پلاستیک در قاب پشتی این گوشی می­توان به مقاومت کم در برابر خش‌خوردن صفحه آن اشاره کرد، اما این شرکت با قرار دادن کاور شفاف رایگان در جعبه "گلکسی A۷۰" این مشکل را تا حدودی حل کرده است.

نمایشگر

گلکسی A۷۰ با داشتن نمایشگری ۶.۷ اینچی از نوع Super AMOLED و نسبت ۲۰ به ۹ یکی از بزرگ‌ترین‌ نمایشگرها را در بین تولیدات سامسونگ دارد. یکی دیگر از ویژگی­هایی که باعث زیبایی بیشتر این گوشی شده، وجود بریدگی کوچکی در قسمت دوربین سلفی آن است. رزولوشن این گوشی ۱۰۸۰*۱۴۰۰ پیکسلی بوده که تراکم ۳۹۳ پیکسل در هر اینچ را در اختیار کاربران می­‌گذارد. با وجود عدم پشتبانی HDR، کیفیت صفحه نمایش این گوشی در سطح عالی است و تماشای ویدیو در آن با رنگ‌های شفاف و زنده، بسیار لذت بخش خواهد بود.

دوربین

همانند گلکسیA۵۰، در این گوشی هم قابلیت دوربین سه گانه به­کار رفته است؛ دوربین اصلی این A۷۰ با حسگر ۳۲ مگاپیکسلی ایزوسل S۵KGD۱  سامسونگ، لنز ۲۶ میلی‌متری و فوکوس خودکار با تشخیص فاز، وظیفه عکس و فیلم‌برداری را بر عهده دارد. دوربین دوم که با نام "اولترافورد" شناخته می‌شود و از حسگر ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند، قابلیت عکس‌برداری با زاویه ۱۲۰درجه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. دوربین سوم نیز تنها برای تشخیص عمق به کار رفته و از حسگر ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد. دوربین سلفی A۷۰ این گوشی نیز مجهز به حسگر ۳۲ مگاپیکسلی است. این ویژگی‌ها باعث شده است که کاربران تجربه گرفتن تصاویری با جزئیات زیاد و رنگ‌های اغراق‌نشده در اختیار داشته باشند.

نرم افزار

گوشی گلکسی A۷۰ از سیستم عامل اندروید ۹.۰ بهره می‌برد. همچنین سامسونگ با استفاده از رابط کاربری One Ui، ظاهری ساده و یکدست به این گوشی داده و کار کردن با آن را برای کاربران، ساده کرده است. حالت شب، ارگونومی بهتر و منوی تنظیمات ساده‌تر از دیگر ویژگی‌های این رابط کاربری محسوب می­شود. دسترسی ساده به اعلان‌ها، Game Launcher برای بهینه‌کردن گوشی برای بازی، امکان تغییر پوسته و دسترسی سریع به فهرست اپلیکیشن‌ها، تنها بخشی از امکانات این رابط کاربری محسوب می‌شود.

کد خبر 397014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.