قیمت بنزین باید پلکانی افزایش می‌یافت

اکبر رنجبرزاده با بیان اینکه بهتر بود افزایش قیمت بنزین به صورت پلکانی انجام می‌شد، گفت: رئیس جمهور باید در یک گفت‌وگوی تلویزیونی مردم را نسبت به افزایش قیمت بنزین توجیه و قانع کند.

به گزارش ایمنا، اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به افزایش قیمت و سهمیه‌بندی بنزین گفت: رئیس جمهور باید در یک گفت‌وگوی تلویزیونی مردم را نسبت به افزایش قیمت بنزین و نتایج حاصل از این افزایش قیمت توجیه و توضیحات لازم را در این باره به مردم ارائه کند.

وی افزود: دولت بهتر بود تا با توجه به فرصت ۶ ساله‌ای که در اختیار داشت به صورت پلکانی افزایش قیمت بنزین را اجرایی کند تا شیب تند افزایش قیمت بنزین به مردم فشار وارد نکند.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: نمایندگان به صورت مستقیم و دائمی با مردم در ارتباطند و مناسب بود دولت در اجرای چنین طرحی از نظرات و پیشنهادات نمایندگان نیز استفاده کند که این طرح در اجرا از پختگی بیشتری برخوردار باشد.

رنجبرزاده خاطرنشان کرد: از سوی دیگر با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس الان زمان مناسبی برای افزایش قیمت بنزین نبود و بهتر بود دولت زمان دیگری برای این کار انتخاب می‌کرد.

عضو هیأت رئیسه مجلس در پایان گفت: ما چند هفته دیگر بحث بررسی لایحه بودجه ۹۹ در مجلس را در پیش داریم، با توجه به اینکه در ماه‌های پایانی سال قرار داریم و بودجه ۹۹ هم قرار است بررسی شود مناسب بود تا دولت افزایش قیمت بنزین را در بودجه ۹۹ لحاظ کند تا شوک کمتری به جامعه وارد شود.

منبع: فارس

کد خبر 397009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.