ورود هوای سرد و پرفشار به اصفهان/ برف و باران در راه است

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان از ورود توده هوای سرد و پرفشار به استان اصفهان از بعد از ظهر امروز خبر داد.

حجت الله علی عسگریان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به استقرار جوی ناپایدار و نفوذ توده هوای سرد و پرفشار به استان، اظهار کرد: بارش برف و باران در مناطق، شمال، جنوب، جنوب غرب، جنوب شرق و ارتفاعات مرکزی اصفهان از امروز بعد از ظهر تا روز چهارشنبه پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه بیشینه دمای هوا در دو روز آینده بین شش تا ۱۰ درجه سانتی گراد کاهش خواهد داشت، افزود: شرایط برای مه آلودگی، کاهش دید، لغزندگی جاده ها و اختلال در تردد شهری و جاده ای در روزهای آینده مهیا است.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: کاشان با ۱۴ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای ۱۰ درجه زیر صفر به ترتیب گرمترین و سردترین مناطق استان در ۲۴ ساعت آینده پیش بینی می شود.

علی عسگریان ادامه داد: بیشینه و کمینه دما در کلانشهر اصفهان بین ۱۳ درجه سانتی گراد بالای صفر و دو درجه سانتی گراد زیر صفر در نوسان خواهد بود.

وی با اشاره به بارش ۲.۶ میلی متر باران در خوروبیابانک از صبح امروز، اظهار کرد: شدت فعالیت سامانه بارش زا روزهای یکشنبه و دوشنبه در بیشتر مناطق به ویژه جنوب استان خواهد بود؛ بارش برف در سمیرم بیشتر از سایر مناطق پیش بینی می شود.

کد خبر 397005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.