آشفتگی؛روزهای غرور خداحافظ

بعضی باخت تیم ملی را پیش بینی شده و برخی آن را غیر قابل باور خواندند اما موضوعی که در جدال با عراق قابل باور تر از همه چیز بود برتری مطلق عراق و ضعف ایران در تمامی نواحی زمین بود ضعفی که تاوان آن دومین شکست متوالی ایران در مرحله مقدماتی جام حذفی بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شکست تیم ملی مقابل عراق در مرحله مقدماتی جام جهانی، عملکرد عجیب و اخراج مسعود شجاعی در مصاف ایران با عراق و انتخاب علیرضا بیرانوند به عنوان کاندید بهترین بازیکن سال آسیا مهم ترین عناوین روزنامه های ورزشی صبح امروز- شنبه ۲۵ آبان- بود.

"خبرورزشی" با عنوان "روزهای غرور خداحافظ" از شکست تیم ملی مقابل عراق و شکست غرور هزاران نفری نوشت که به قولی تنها دلخوشی و غرور آنها عملکرد تیم ملی که گویا این غرور را نیز باید از دست رفته دانست.

"گل" با عنوان "کامنت بسته" از عذرخواهی مجازی مسعود شجاعی در شبکه های مجازی نوشت، عذرخواهی که البته در همان فضا با بستن نظرات بوی شرمندگی نمی‌داد و باید تا اردوی بعدی ایستاد و دید بازیکن ۳۵ ساله‌ای که حتی در تیم تبریزی نیز مهره تعویضی است دوباره دعوت و فیکس می‌شود یا نظر ویلموتس بر می‌گردد.

"ایران ورزشی" با تک عنوان "آشفتگی" از وضعیت عجیب این روزهای تیم ملی نوشت، کلمه ای که به خوبی از هفته ها قبل از بازی با عراق جولان داد و سرانجام نای بازی کردن را از تیم ملی گرفت تا ایرانیان یکی از بدترین بازی های ملی چند سال اخیر را از پای گیرنده ها تماشا کنند.

"ابرارورزشی" با عنوان "بیرانوند نامزد بهترین بازیکن سال آسیا شد" از انتخاب گلر تیم ملی و باشگاه پرسپولیس به عنوان یکی از سه نامزد نهایی توپ طلایی آسیا نوشت موضوعی که با انتخاب سردار آزمون برای نامزدی بهترین لژیونر آسیا همراه شد تا سال طلایی این دو به شیرینی افتخارات فردی به پایان برسد.

"برنده تعطیلات از مشهد" عنوان "هدف" در خصوص پیروزی شهرخودرو و صعود این تیم به صدر جدول است پیروزی که تیم یحیی را بیش از پیش مدعی قهرمانی نشان داد و هشداری به بالا نشینان جدول بود.

"بی مدیریتی تاج بر سر فوتبال" عنوان انتقادی "پیروزی" است که مقصر عملکرد تیم ملی را نه بازیکنان و مربی بلکه فدراسیون می‌داند فدراسیونی که سالیانه سه میلیون دلار به سرمربی می‌دهد که رزومه آنچنانی و علم فنی بالایی ندارد.

کد خبر 396991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.