اقدامات شهرداری برای افزایش رفاه شهروندان است

شهردار تبریز گفت: تمام درآمد شهرداری برای افزایش آسایش و رفاه مردم است و شهرداری موظف است برای شهروندان اماکن عمومی و رفاهی ایجاد کند.

به گزارش ایمنا، ایرج شهین باهر با بیان اینکه توسعه فضای سبز از وظایف اصلی شهرداری‌ها است، اظهار کرد: در سال‌های گذشته تمام تلاش‌ها برای درآمدزایی بوده و در نتیجه شاهد از بین رفتن باغات شهر بودیم.

وی افزود: تمام درآمد شهرداری برای افزایش آسایش و رفاه مردم است و شهرداری موظف است برای شهروندان اماکن عمومی و رفاهی ایجاد کند.

شهردار تبریز شورای پنجم را شورای افتخارآمیزی خواند و گفت: در بدترین شرایط اقتصادی و با وجود بدهی‌های بالا در سال‌های گذشته بیشترین اقدامات برای افزایش رفاه شهروندان انجام شده است.

شهین باهر تصریح کرد: ٢٣ پارک در دو سال گذشته ساخته شده و امیدواریم تا پایان سال تعداد این پارک‌ها به ۴٠ برسد و تقدیم شهروندان شود.

وی ادامه داد: ما شعار خدمت به مناطق کم‌برخوردار را نمی‌دهیم بلکه عمل می‌کنیم. در چهار ماه گذشته سومین پارک در منطقه هفت آماده و تحویل شهروندان شد.

شهردار تبریز با بیان اینکه به ازای هر شهروند باید چهار درخت در شهر داشته باشیم، خاطرنشان کرد: ما در حال حاضر کمتر از یک میلیون درخت داریم که نشان می‌دهد دست‌کم هفت میلیون درخت باید در شهر کاشته شود. راه سخت و طولانی برای رسیدن به شرایط استاندارد در پیش داریم.

شهردار تبریز گفت: تلاش داریم در منطقه غرب تبریز تعداد درختان موجود و پارک‌ها را به دلیل آلایندگی بالای صنایع موجود و فعال در منطقه افزایش دهیم. با اعتبار ٢٠٠ میلیارد تومان عملیات اجرایی پارک بزرگ تبریز که بزرگترین پارک شهر و آرزوی ۵٠ ساله شهروندان است، آغاز شده است.

وی ادامه داد: تدابیر بسیاری برای کاهش هزینه‌ها و افزایش درآمدها به کار گرفته شد تا بتوانیم اقدامات عمرانی انجام دهیم که از جمله آن‌ها می‌توان به خودکفایی شهرداری در تولید آسفالت، جدول و کف‌پوش اشاره کرد.

کد خبر 396990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.