۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰
رفع معضل دستفروشان زرین‌شهر

شهردار زرین‌شهر گفت: خوشبختانه با همت و تعامل مدیریت شهری زرین‌شهر و پلیس راهور شاهد رفع معضل دستفروشان ورودی شهر بودیم و قطعا ادامه این روند سبب ساماندهی مشکلات ترافیکی خیابان شیخ بهایی و رفع سد معبر در این خیابان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از لنجان، میثم محمدی در نشست با رئیس پلیس راهور این شهرستان با اشاره به اهمیت فرهنگسازی در ارتقاء و بهبود فرهنگ ترافیک شهری، اظهار کرد: فرهنگ ترافیک از جمله مسائلی است که در افزایش آرامش شهروندان نقش بسزایی داشته و باید با استفاده از ظرفیت‌های مختلف همچون هنرمندان و آموزش و پرورش برای تقویت آن تلاش ویژه‌ای شود، البته توجه به زیرساخت‌های مورد نیاز در این حوزه نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه مدیریت شهری ارتباط نزدیک، مستقیم و پیوسته‌ای با پلیس راهور شهرستان دارد و این تعاملات نیز تاثیر بسزایی در روان‌سازی ترافیک شهری داشته و سبب شده به صورت کارشناسی به رفع معضلات ترافیکی شهر پرداخته شود.

شهردار زرین‌شهر با اشاره به مطالبات مردمی درخصوص ساماندهی وضعیت ترافیکی خیابان شیخ بهایی، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با همت و تعامل مدیریت شهری زرین‌شهر و پلیس راهور شاهد رفع معضل دستفروشان ورودی شهر بودیم و قطعا ادامه این روند سبب ساماندهی مشکلات ترافیکی خیابان شیخ بهایی و رفع سد معبر در این خیابان خواهد شد.

محمدی با بیان اینکه باید بگونه‌ای عمل کرد که شهروندان برای انجام امور روزمره خود بتوانند از حمل و نقل عمومی استفاده کنند، اضافه کرد: کمبود پارکینگ قطعا سبب افزایش پارک دوبله در خیابان‌ها، رعایت نکردن محدودیت پارک، ایجاد پارک‌های حاشیه‌ای در داخل کوچه‌ها و ایجاد مزاحمت برای دیگران خواهد شد از این رو شهرداری زرین‌شهر آمادگی لازم را برای استقبال از سرمایه‌گذاران جهت احداث پارکینگ در خیابان‌های پرتردد شهر را دارد.

وی عنوان کرد: پس از تامین زیرساخت‌هایی چون پارکینگ قطعا نیاز است در مسیر فرهنگ استفاده از پارکینگ توسط شهروندان حرکت کنیم.

شهردار زرین شهر با تاکید بر لزوم فرهنگسازی جهت کاهش سفرهای درون‌شهری با خودروهای شخصی، ادامه داد: ورود وسایل نقلیه تک سرنشین به خیابان‌های زرین‌شهر سبب تشدید مشکلات ترافیکی و کمبود پارکینگ شده است و رفع این مشکلات نیازمند اجرای طرح‌هایی همچون ایجاد پارکینگ در اقصی نقاط شهر است.

کد خبر 396965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.