پیشرفت ۵۰ درصدی طرح ساخت سیل‌بند جنوبی دهاقان

شهردار دهاقان از پیشرفت ۵۰ درصدی طرح ساخت سیل‌بند جنوبی شهر خبر داد و گفت: اجرای این طرح تا کنون هشت میلیارد ریال هزینه دربرداشته است.

نادر بدریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از دهاقان با بیان اینکه تکمیل بخش باقیمانده سیل‌بند جنوبی نیاز به هزینه‌های زیاد دارد، اظهار کرد: طراحی و تقویت این سیل‌بند بنا به مصوبه ستاد مدیریت بحران است و امیدواریم به‌زودی تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی از پیشرفت ۵۰ درصدی طرح ساخت سیل‌بند جنوبی شهر خبر داد و گفت: اجرای این طرح تاکنون هشت میلیارد ریال هزینه دربرداشته است

شهردار دهاقان با اشاره به تهیه نقشه‌های طرح تفصیلی شهر و مشخص شدن حریم قنوات، تصریح کرد: مسیر عبور تاسیسات در بافت‌های تاریخی باید مشخص شود و کنترل ایمنی نقشه‌ها بنا بر مبحث ۲۱ شهرداری‌ها مورد توجه قرار گیرد.

بدریان افزود: تسهیل در رفت و آمد خودروهای امدادی در تقاطع‌ها و کنترل میادین بر اساس نقشه‌های طراحی شده مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به زیرسازی و سنگفرش معابر مجموعه مسکن مهر دهاقان، افزود: احداث کانال‌های دفع آب‌های سطحی حاشیه بلوارهای انقلاب و گلستان، میدان امام خمینی(ره) و اصلاح کانال محله نیله به طول سه هزار متر انجام شد.

شهردار دهاقان افزود: احداث کانال‌های دفع آب‌های سطحی به طول ۶۰۰ متر به اختصاص اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال نیاز دارد که در صورت تامین تا پایان این ماه به پایان می‌رسد.

بدریان خاطرنشان کرد: اصلاح پیاده‌روها برای تردد آسان سالمندان و معلولان در بلوار انقلاب و حجاب در حال انجام است که ورودی شهر را از سمت شرق و غرب زیباتر جلوه می‌دهد.

کد خبر 396963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.