فوتبالم را مدیون سپاهانم/ کامنت های مردم اصفهان دلم را می سوزاند

در ویژه برنامه "فوتبال به وقت اصفهان" از سید صالحی و محمد صلصالی بازیکنان سابق سپاهان و ذوب آهن تقدیر صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جمعه _۲۴آبان ماه_ ویژه برنامه فوتبال به وقت اصفهان با محتوای تجلیل از سید مهدی سید صالحی و محمد صلصالی برگزار شد که در این برنامه محمد کیهانی، رضا اخوان، علیرضا نصر، مهدی مزروعی، جواد محمدی، مسعود تابش، حمید بابایی، کریم قنبری و اکبرابرقویی نژاد حضور داشتند.

رضا اخوان در ابتدای برنانه در رابطه با برنامه فوتبال به وقت اصفهان گفت: حدود ۱۰ برنامه است که در سالن باغ تجربه برگزار کردیم و قصد داریم فارغ از شرایط اقتصادی که وجود دارد لحظاتی خوب رقم بزنیم.

بعد از آن مرتضی رمضانی راد با بیان اینکه سنت گذاشتیم، نباید فوتبالیست هایی که در اصفهان بازی کردند بدون خداحافظی از فوتبال جدا شوند، سید مهدی سید صالحی و محمد صلصالی را بالی صحنه برد تا از آن ها تقدیر و تشکر کنند.

سید مهدی سید صالحی در رابطه با زمانی که در سپاهان بازی می کرد و اتفاقات آن دوران، اظهار کرد: فوتبالم را مدیون سپاهان هستم زمانی که از این تیم جدا شدم تقصیر من نبود، ناراحتی بزرگ من این است که  هشت سال در سپاهان بازی کردم، اما کامنت های مردم اصفهان دل من را می سوزاند در صورتی که من در هر تیمی بازی کردم تمام توانم را برای آن تیم گذاشتم. ممکن است از جانب هواداران دیگر تیم ها مورد اهانت قرار بگیرم اما همه جا گفتم عاشق سپاهان هستم قلبم برای آن می تپد، با سپاهان افتخارات زیادی به دست آوردم که مدیون این تیم هستم. 

وی در رابطه با مربیگری، خاطرنشان کرد: مرحله اول کلاس های مربیگری Bآسیارا گذراندم که مرحله دوم آن باقی مانده است. همیشه همه چیز را به خدا واگذار می کنم مثل زمانی که به سپاهان آمدم و افتخارات زیادی کسب کردم، در مربیگری هم اگر خدا بخواهد موفق خواهم شد.

در ادام محمد صلصالی در خصوص مربیگری، تصریح کرد: کلاس های مربیگری شرکت کردم که بعد از گرفتن مدرک به تیمم ذوب آهن باز می گردم.

همچنین مسعود تابش مدیرعامل سپاهان در رابطه با سیدمهدی سید صالحی و محمد صلصالی گفت: محمد صلصالی در دفاع یک بازیکن قوی، مستحکم و با اخلاق است که امیدوارم همیشه سالم باشد. از سید مهدی سید صالحی به عنوان یک بازیکن با تعصب همیشه یاد می شود، آقای گل آسیا و ورمقطعی کاپیتان سپاهان شده است. رفتم تهران برای اینکه اورا از راه آهن به سپاهان بیاورم اما مسئولان باشگاه صالحی را نمی دادند و درنهایت قبول کردند که او به سپاهان بیاید، او همیشه با تعصب و غیرت برای تیم بازی می کرد که از داشتن صالحی خوشحال بودیم. باید مدارک مربیگری را بگیرد در سپاهان از او استفاده می کنیم. 

 ذوب آهن یک باشگاه بزرگ است

وی افزود: مربی کریم قنبری بودم  او بازیکنی با کیفیت و اخلاقی خوب است، حمید بابایی دروازبان به نام ایران است و در سپاهان هم حضور داشته که پدر خانوم او هم بازی بوده ام. 

مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان اینکه ذوب آهن تیم بزرگی نیست بلکه باشگاه بزرگی است، تصریح کرد: ذوب آهن باشگاه بزرگی است در نیم فصل دوم مطمعن باشید روند صعودی خواهند داشت‌، بعضی مواقع تیم های بالای جدول مقطعی مشکل پیدا می کنند که حل می شود. به ذوب آهن به عنوان یک رقیب محترم نگاه می کنم و اعتقاد دارم زمانی که ذوب آهن ضعیف باشد، سپاهان هم ضعیف خواهد شد. اکثر باشگاه ها تیم هستند اما ما بیش از ۸۰ تیم آقایان و بانوان دارین که کار سختی است.

در ادامه علی اکبر قوی نژاد رییس سابق هیئت فوتبال  در رابطه با سیدمهدی سید صالحی و محمد صلصالی اظهار کرد: صالحی و صلصالی در دوتیم بزرگ کشور حضور داشتند که بیشتر بازی های آسیایی آن هارا به یاد دارم که صالحی در بازی آسیایی مقابل العین امارات از وسط زمین یک گل زیبا زد، صلصالی هم در مسابقه فینال آسیا کاپیتان ذوب آهن بود بازی بی نظیری انجام داد که آن دوره ذوب آهن تیم خوبی بود امیدوارم بازهم روز های خوب این تیم را ببینیم.

همچنین کریم قنبری در خصوص سیدمهدی سید صالحی و محمد صلصالی، گفت: صلصالی بازیکن خوب و با اخلاقی بود که همیشه برای تیم تاثیر زیادی داشت برای او آرزوی موفقیت دارم. صالحی هشت سال در سپاهان زحمت کشید، هر زمانی که این تیم به مشکل برمی خورد کمک تیم بود. 

در ادامه جواد محمدی مدیرعامل ذوب آهن در رابطه با سید صالحی و محمد صلصالی اظهار کرد: زمانی که در لباس داوری بودم کنار هر دو بازیکن دویدم و نکته قابل توجه این است که صالحی و صلصالی در پست دفاع و مهاج همیشه بازیکنی نمونه بوده اند و درهمه مسابقات نشان دادند ظرفیت فنی فوق العاده ای دارند.

سپاهان و ذوبآهن مثل زاینده رود هستند

وی افزود: سپاهان و ذوب آهن مثل زاینده رود می مانند، زماتی که این دوتیم خوب باشند  مردم خوشحال هستند که امیدواریم با درایت مسئولین زاینده رود دوباره جاری شود. باعث افتخار است که در آینده از صلصالی در تیم استفاده کنیم.

همچنین علیرضا نصر رییس شورای شهر در خصوص ورزش اصفهان گفت: شورای شهر در توسعه ورزش سهم زیادی داشته و همیشه مسابقات دوتیم ذوب آهن و سپاهان را پیگیری کرده است. باید وحدت و انسجام بین دوتیم اصفهانی حفظ شود و اختلاف میان آن ها ایحاد نشود. از مسئولین، بازیکنان و مربی های سپاهان و ذوب آهن تشکر می کنم،  هوادار در موفقیت تیمی سهم زیادی دارد. درزش تضمین کننده جامعه است که باعث سلامتی و شادابی میان افراد می شود، امیدوارم این شرایط خوب منجر به خوب شدن حال اصفهانی ها شود.

و در پایان مهدی مزروعی سخنگوی شورا شهر در رابطه با سید صالحی و محمد صلصالی، اظهار کرد: از صلصالی و صالحی به خاطر تمام دقایقی که به جای ما مردم اصفهان عرق ریختند تا باعث سربلندی ما در کشور شوند تشکر می کنم. ما هواداران به تیمی که دوست داریم مانند یک رفیق نگاه می کنیم‌ که خوب و بد دارد، زمانی که خوب است به ما انرژی می دهد و زمانی که بد است روز های خوب آن را به یاد می آوریم، سپاهان دوسال پیش شرایط بدی داشت که  وضعیت خوبی پیدا کرده است، ذوب آهن در حال حاضر شرایط خوبی ندارد که امیدواریم خوب شود همچنین امید داریم تیم ملی به وضعیت خوب خود باز گردد.

در ادامه از  سید صالحی و محمد صلصالی با اهدای گل، قاب عکس و  تقدیر کردند، همچنین استند آپ کمدین و خواننده و لیدر های دوتیم سپاهان روی صحنه اجرا داشتند.
در آخر رضوانه رضایی مربی تیم فوتبال بانوان سپاهان روی صحنه آمد و درخصوص حواشی به وجود آمده در صفحه اینستاگرام خود اظهار کرد که پیج اورا هک کرده اند و پیگیر این موضوع خواهد بود.

کد خبر 396958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    0 0
    "+response.write(9611053*9439270)+"