رییس هیئت گلف استان: بازسازی و افتتاح زمین گلف اصفهان بعد از ۲۵ سال

رئیس هیئت گلف استان اصفهان گفت:بعد از بیست و پنج سال زمین گلف اصفهان باز سازی و افتتاح می شود.

کوروش محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص برگزاری مسابقات گلف لیگ دسته یک در اصفهان، اظهار کرد: بعد از میزبانی موفق المپیاد کشوری استعداد یابی دختران در مینی گلف، توانستیم برای نخستین بار میزبانی اولین دوره لیگ دسته اول گلف کشور را داشته باشیم.

محمدی با اشاره به شروع مسابقات از فردا _ شنبه ۲۵ آبان ماه _ هم زمان با شروع هفته اصفهان، گفت: این مسابقات با همکاری معاونت فرهنگی ورزشی شهرداری اصفهان با چهارده تیم از استان های مختلف برگزار می شود.

وی ادامه داد: مسابقات لیگ دسته اول گلف با نظارت فدراسیون گلف ایران در زمین گلف بزرگ اصفهان در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد.

وی در خصوص آماده سازی زمین گلف ورزشگاه نقش جهان، تصریح کرد: بیست روز پیش که میزبانی مسابقات گلف لیگ دسته یک کشور را پذیرفتیم با مشکل آماده سازی زمین گلف اصفهان روبه رو بودیم. این زمین گلف در حدود ۲۵ سال است در کنار ورزشگاه نقش جهان رها شده و به آن توجه نشده بود.

وی ادامه داد: در مدت دو هفته با کمک شهرداری اصفهان و حامیان ورزش استان اصفهان موفق به بازسازی زمین شدیم؛ این زمین بین زمین های گلف استاندارد کشور قرارد و همراه با شروع مسابقات افتتاح می شود.

رییس هیئت گلف اصفهان با اشاره به حضور یک تیم گلف از شهراصفهان و تیم هییت گلف شهرستان فلاورجان در این دور از مسابقات، بیان کرد: امیدوارم این حضور زمینه ساز ورود این دو تیم در لیگ برتر گلف کشوری شود و تیم های لیگ برتری اصفهان به سه تیم برسد.

رییس هیئت گلف استان اصفهان با اشاره به برگزاری مسابقات مینی گلف جام رسانه به مناسبت هفته اصفهان، اظهار کرد: بعد از هیئت گلف استان تهران دومین هیئت گلف هستیم که برای نخستین بار در استان، مسابقات جام رسانه را بین تمام رسانه های فعال استان برگزار می کنیم .تا کنون بیش از بیست تیم ثبت نام کرده اند.

وی ادامه داد: مسابقات مینی گلف جام رسانه در زمین کوثر برگزار می شود. زمین مینی گلف کوثر یکی از سایت های استاندارد مینی گلف اصفهان است‌ که برای المپیاد استعداد یابی مینی گلف دختران استفاده شده است.

محمدی با اشاره به هدف برگزاری مسابقات مینی گلف اصحاب رسانه، اظهار کرد: هدف از برگزاری این مسابقات قدردانی از اصحاب رسانه و شناساندن هرچه بیشتر ورزش گلف در استان است.

وی با اشاره به ایجاد ظرفیت و زیرساخت ها برای گسترش ورزش گلف در کل استان، گفت: امیدواریم بتوانیم در آینده مسابقات مینی گلف بین اقشار مختلف جامعه مانند دانش آموزان، کارمندان دولت، کارمندان شرکت های مختلف و... برگزار کنیم.

کد خبر 396957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.