افزایش خودسرانه کرایه‌های تاکسی و سرویس مدارس ممنوع

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: در پی سهمیه‌بندی بنزین هیچ یک از تاکسیرانان اجازه افزایش قیمت خودسرانه نرخ کرایه را ندارند.

هادی منوچهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: برای ناوبران تاکسی ۴۰۰ لیتر سهیمه سوخت ماهیانه در نظر گرفته  شده که جهت انجام سفرهای درون شهری مسافران کفایت می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه افزایش خودسرانه کرایه‌های تاکسی و سرویس مدارس، ممنوع است، افزود: در صورت نیاز به  افزایش احتمالی نرخ کرایه‌ها، شوراهای شهر بررسی و اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: رانندگان تاکسی از افزایش خود سرانه نرخ‌های کرایه اکیدا خودداری کنند.

وی ادامه داد:  در صورت مشاهده هرگونه افزایش نرخ توسط راننده، مطابق قوانین حمل و نقل برخورد لازم از طریق سازمان تعزیرات حکومتی استان و بازرسان سازمان تاکسیرانی  انجام خواهد شد.

منوچهری اظهارکرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده افزایش نرخ در هر مسیر با شماره رسیدگی به شکایت شهروندان این سازمان یا شماره گویا ۳۵۶۸۸۱۰۰ تماس بگیرند ویا از طریق فضای مجازی به آدرس (تاکسی خبر) https://t.me/Taxikhabar  موارد را اعلام کنند.

کد خبر 396944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.