صبحگاه اقتدار در شاهین شهر برگزار شد

شاهین شهر و میمه - صبح امروز، همزمان با سراسر استان اصفهان، صبحگاه اقتدار گردان های بیت المقدس در شاهین شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شاهین شهر و میمه رزمایش الی بیت المقدس روز گذشته با شرکت ۵ گردان بیت المقدس از ناحیه های مقاومت بسیج شهرهای شاهین شهر، میمه و گز در شاهین شهر آغاز شد و امروز عصر به پایان می رسد.

سرهنگ مسعود جهانگیری فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه در مراسم صبحگاه رزمایش الی بیت المقدس بسیجیان شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: ارتقای آمادگی گردن های بسیج و تمرین واقعی عملیات مقابله با تهدیدات دشمن و کسب الگوی لازم برای آمادگی در شرایط ناهمطراز امنیتی و امدادی از اهداف برپایی این رزمایش است.

در ادامه این مراسم  امام جمعه شاهین شهر با تبریک ولادت حضرت رسول اکرم(ص) و امام صادق علیه السلام گفت: حضرت امام (ره) هنگامی که کشور در شرایط حساس و معرض تهدیدات دشمنان بود فرمان تشکیل بسیج را صادر کرد.

حجت الاسلام قاسم هاشمی افزود: بسیج علاوه بر عرصه نظامی و دفاعی در عرصه های فرهنگی و بازسازی کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشته است و اگر عرصه اقتصادی کشور هم با روحیه و تفکر بسیجی مدیریت می شد امروز وضعیت معیشت مردم در شرایط بسیارمطلوب تری قرار داشت.

وی با تاکید بر اینکه بسیج یک فرهنگ و ارزشی است و تمامی صفات نیک را در خود متبلور ساخته است خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی کارسازترین عامل در سخت ترین میادین مبارزه است.

امام جمعه شاهین شهر گفت: منطق بسیج ایثار و شهادت و از خودگذشتگی است و برخلاف منطق افراد راحت طلب که زرنگی را از زیر بار مسولییت شانه خالی کردن می دانند در منطق بسیجی زرنگی یعنی پر تلاش ترین افراد در خطرناک ترین میادین است.

کد خبر 396919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.