کیفی‌سازی ارایه خدمات در بازارهای کوثر

سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان در صدد برآمده تا با پوست‌اندازی در فضای بازارهای روز شهرداری جهت خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به مردم گام بردارد، یکی از این بازارها کوثر شماره یک بود که با همت بهره‌بردار بخش خصوصی در شب میلاد پیامبر اسلام(ص) بازگشایی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «محمد مجیری» مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان در آیین بازگشایی بازار روز کوثر شماره اظهار کرد: فروشگاه‌های کوثر شهرداری به منظور اصلاح شبکه توزیع در شهر اصفهان راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۴ فروشگاه کوثر در شهر اصفهان راه‌اندازی شده و نسبت به خدمت‌رسانی به شهروندان اقدام می‌کند، افزود: خوشبختانه با ارایه خدمات بهینه، شهروندان به برند کوثر اطمینان پیدا کرده و بیشتر خرید خود را از این فروشگاه‌ها انجام می‌دهند.

مجیری ادامه داد: با توجه به جلب اعتماد شهروندان، در صدد کیفی‌سازی ارایه خدمات در بازارهای کوثر برآمدیم.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان با اشاره به پوست اندازی بازار کوثر شماره یک، گفت: فروشگاه کوثر شماره یک پس از تغییر بهره‌بردار با تعطیلی ۴۰ روزه بازسازی و بهینه‌سازی شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

وی با اشاره به اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی در نقاط مختلف شهر اصفهان، گفت: پروژه‌هایی که درسطح شهر در حال اجرا است برای زندگی بهتر شهروندان برنامه ریزی شده که امیدواریم به زودی افتتاح پروژه ها را یکی پس از دیگری شاهد باشیم.

مجیری با ابراز خرسندی از اینکه شهر به کارگاه عمرانی تبدیل شده و در پلاکاردهای نصب شده سطح شهر اعلام شده «کارگران مشغول کار هستند»، افزود: از جمله پروژه‌های در حال اجرا پروژه آفتاب در بزرگراه شهیداردستانی و پروژه نصف‌جهان با اعتباری حدود ۱۲۰ میلیارد تومان در حال احداث است و کارکنان شبانه روزی در حال انجام فعالیت هستند.

وی با اشاره به احداث خط دوم متروی اصفهان، تصریح کرد: پروژه خط دو مترو از دارک به سمت زینبیه و میدان امام علی(ع) در حال احداث است و در حال حاضر در عمق ۳۳ متری زمین، یک شهر زیر شهر در حال احداث است که باید شهروندان از نزدیک با مراحل اجرای پروژه‌ها آشنا شوند.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر پروژه‌های زیادی در این سازمان در دست اجرا است، گفت: در میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان تاسیس بارانداز شیلات و ماهی در حال انجام است.

وی ادامه داد: در حال حاضر به صورت شبانه ماهی تازه از استان‌های سیستان و بلوچستان، خوزستان و هرمزگان وارد اصفهان شده و در میدان مرکزی میوه و تره بار به هفت استان دیگر کشور ارسال می‌شود.

مجیری اظهارکرد: نقش میدان میوه و تره بار مختص میوه و صیفی‌جات نیست، بلکه در طول شبانه‌روز غیر از ۱۰ هزار تن میوه، صیفی و سبزی که وارد میدان مرکزی اصفهان می شود، شیلات نیز به شهر اصفهان وارد و سپس به هفت استان مختلف ارسال می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد: با ایجاد بارانداز شیلات و ماهی در میدان مرکزی میوه و تره بار اصفهان خدمات بهتری را در جهت استفاده از گوشت سفید و ماهی برای مردم داشته باشیم.

تلاش برای افزایش سطح اعتماد شهروندان

«محمدرضا هادی» مدیر عامل صنایع شیر آلاس به عنوان بهره‌بردار جدید بازار روز کوثر یک شهرداری اصفهان گفت: بازار کوثر شماره یک، نخستین بازار کوثر شهرداری بود که با ۱۲ سال قدمت فعالیت، فرسودگی و استهلاک پیدا کرده بود و نیاز به تغییر و تحولات زیادی داشت.

وی با بیان اینکه از ۱۰ مهرماه ۹۸ بازار کوثر شماره یک را تحویل گرفته و انجام تعمیرات و تغییرات اساسی را در دستور کار قرار دادیم، تصریح کرد: با پیگیری‌ها و اقدامات انجام شده پس از گذشت ۴۰ روز توانستیم بازار را درخدمت شهروندان قرار دهیم.

بهره‌بردار بازار کوثر شماره یک گفت: هزینه پوست‌اندازی بازار کوثر شماره یک شامل تامین کالا و تجهیزات فروشگاهی بزرگ و بهینه‌سازی خدمات حدود سه میلیارد تومان بوده است.

وی با اشاره به مختصات کوثر شماره یک، اظهار کرد: وسعت این بازار ۱۵۰۰ مترمربع است که ۱۰۰۰ متر فضای موثر برای شهروندان و مابقی مربوط به بخش‌های تاسیسات و انبار است.

هادی تاکید کرد: هدف اصلی ارتقاء سطح اعتماد و اطمینان شهروندان است و امیدواریم با ارتباط مستقیم با مردم سطح آگاهی آنها را بالا برده و بتوانیم زنجیره تولید تا توزیع را کوتاه کرده و محصولات با کیفیت و سالم را به دست شهروندان برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: در صدد هستیم برای پارکینگ بازار نیز اقدامات لازم را انجام دهیم.

ارتقاء کیفیت خدمات در بازارهای کوثر

«ایرج حیدری» مدیر بازارهای روز شهرداری اصفهان نیز در این مراسم تاکید کرد: رسالت سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان ارایه خدمات بهینه به شهروندان است، خدماتی که با حفظ شأن، منزلت و جایگاه حقوقی شهروندی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان درصدد برآمده در کنار توسعه کمّی بازارها به سمت کیفی‌سازی نیز حرکت کند، افزود: برای بازارهای روز کوثر سخت گیرترین آیین نامه انضباطی تدوین شده و سیستم‌های نظارتی مستقر و سیار بازارهای روز کوثر همیشه فعال و قیمت‌ها و کیفیت محصولات را کنترل می‌کنند که کالاهای ضروری و اصلی مردم با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت به دست شهروندان برسد.

مدیر بازارهای روز سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان، تصریح کرد: در بازارهای روز کوثر کالاها عرضه برندهای اصلی با در نظر گرفتن تخفیف متناسب با  قدرت خرید مردم در اولویت قرار گرفته و بر کیفیت و قیمت‌ها نظارت و با گرانفروشی برخورد می‌شود.

حیدری تاکید کرد: دو سیاست و رسالت کلی افزایش مشارکت بخش خصوصی در سرمایه‌گذاری پروژه‌ها و ارتقاء کیفیت خدمات در بازارها و شرایط موجود نقشه‌راه فعالیت‌ها در بازارهای شهرداری است.

وی ادامه داد: در حال حاضر در اکثر بازارها بهبود کیفیت خدمات از نظر ساختار عمرانی و فیزیکی که بازارهای کوثر را از سایر فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهر متمایز می‌کند، انجام شده است.

مدیر بازارهای روز سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: استراتژی جدید سازمان این است که راه‌اندازی بازارها تنها با مشارکت بخش خصوصی انجام شود و شهرداری به تنهایی ورود پیدا نکند.

آینده اصفهان در مناطق حاشیه‌ای شهر

«علی باقری» مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان نیز با ابراز خرسندی از بازگشایی بازار شماره یک شهرداری اصفهان، تاکیدکرد: برای تامین پارکینگ بازار کوثر شماره یک، دنبال هستیم با کمک سازمان میادین و بهره‌بردار زمینی را تملک یا اجاره کنیم تا مشکل پارکینگ بازار حل شود.

وی تاکید کرد: منطقه ۱۲ یکی از بزرگترین مناطق شهر از نظر وسعت است و پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری، زمین‌های بکر و دسترسی های خوب در مجاورت دو شاهرگ شهر اصفهان یعنی بزرگراه آزادگان و معلم که نزدیک به ۶۰ درصد ورودی مسافران از این مسیر انجام می‌شود، از ظرفیت‌های این منطقه برای جلب سرمایه گذاران است.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با بیان اینکه شهرداری منطقه ۱۲ آمادگی هرگونه همکاری با سرمایه‌گذاران در بخش خصوصی در قالب پروژه‌های مشارکتی در سطح منطقه را دارد، افزود: با توجه به تراکم ساخت در هسته مرکزی شهر بی‌شک آینده اصفهان در مناطق حاشیه رقم خواهد خورد.

وی تاکید کرد: شهرداری منطقه ۱۲ برای تملک زمینی در مجاورت بازار کوثر شماره یک آماده همکاری با سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان است.

کد خبر 396874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.