دومین باخت پیاپی تیم ملی با اشتباهات سریالی/سرنوشت صعود به دست رقبا افتاد

تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی میهمان عراق بود که این بازی را با نتیجه دو بر یک به عراق واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دریکی از بازی های مقدماتی جام جهانی امروز از ساعت ۱۷و ۳۰ دقیقه تیم ملی عراق و ایران در اردن ورزشگاه امان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه دو بر یک به نفع عراق به اتمام رسید.

مقدماتی جام جهانی فوتبال

دیدار تیم ملی عراق و ایران

ورزشگاه: امان

گل ها:
عراق: علی عدنان دقیقه ۱۱، علی عباس دقیقه۱+۹۰

ایران: احمدنوراللهی دقیقه۲۴

ترکیب تیم ملی عراق: محمد حمید، سعد ناطق، احمد ابراهیم، ریبین سولاقا، علاء مهاوی، علی عدنان، امجد عطوان، صفاء هادی، همام طارق، بشار رسن و مهند علی.

سرمربی: سرچکو کاتانیتس

ترکیب تیم ملی ایران: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، رامین رضاییان، میلاد محمدی، امید ابراهیمی، احمد نوراللهی، مسعود شجاعی، محمد محبی، مهدی طارمی و سردار آزمون

 سرمربی مارک ویلموتس

داور: کریشناتا پریرا

شرح بازی:

نیمه اول: بازی با سوت داور آغاز شد، ایران بازی با احتیاط تر و دفاعی تری از خود نشان داد که عراق با استفاده از این نوع بازی فشار بیشتری روی ایران وارد کرد و درنهایت در دقیقه ۱۱مهند علی گل اول عراق را وارد دروازه بیرانوند کرد. بازی در میانه های میدان جریان داشت تا در دقیقه ۲۴ روی پاس محمد محبی، احمدنوراللهی صاحب توپ شد و گل تساوی را به ثمر  رساند. دقیقه ۲۵ عراق بازی خطرناک انجام داد که باعث درگیری بین بازیکنان دو تیم شد و بعد از چند دقیقه مسابقه دوباره پیگیری شد. هردوتیم برای زدن گل تلاش کردند اما است و بازی با نتیجه یک بر یک در نیمه اول به پایان می رسد.

نیمه دوم: به علت حساسیت بالای بازی عراق ریسک بیشتری برای حمله انجام داد اما نتیجه برای این تیم به همراه نداشت. بازی در نیمه دوم هیجانی ندارد و تیم ها به ندرت به دروازه یکدیگر نزدیک می شوند. ویلموتس تعویض هایی را انجام داد که هیچکدام نتوانستند تاثیر گذار باشند. دقیقه ۸۱ مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی روی بازی خطرناک و کارت زردی که از قبل داشت اخراج شد تا ایران ۱۰ نفره بازی را ادامه دهد. دقیقه ۹۱ علی عدنان با سانتی روی دروازه ایران کرد که با ضربه سر علی عباس توپ وارد دروازه ایران شد و این تیم با نتیجه دو بر یک تیم ملی ایران را شکست داد.

شرح گل ها:
عراق: دقیقه ۱۱_روی سانت بشار رسن، علی عدنانی شوتی به سمت دروازه ایران زد که علیرضا بیرانود به خوبی توپ را ریباند کرد اما روی اشتباه امید ابراهیمی مهند علی صاحب صاحب توپ شد  و با ضربه ای گل نخست این تیم را به ثمر رساند.
 دقیقه۱+۹۰_علی عدنان سانتی انجام می دهد که شماره ۹  عراق توپ را وارد دروازه ایران می کند.

ایران:دقیقه۲۴_ محبی از بین دوبازیکن عراقی توپ را به احمد نوراللهی رساند که این بازیکن با یک چرخش و روی ضربه ای به زاویه مخالف گل تساوی را وارد دروازه عراق کرد.

دقایق حساس:

دقیقه۱۹_ سانت بازیکن ایران بدون برخورد به بازیکنی، بااختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه۴۳_رامین رضاییان روی یک ضربه آزاد شوتی به سمت دروازه عراق زد که با برخورد به دروازبان عراق این توپ به بیرون رفت.

دقیقه ۳+۴۵_بازیکنان عراق صاحب یک ضربه آزاد شدند که بیرانوند توپ را جمع کرد.

دقیق۵۵_بازیکن عراق سه دفاع ایران را جا گذاشت و در نهایت ضربه او با برخورد به نادری دفع شد.

دقیقه۷۸_بازیکن عراقی روی سانت هم تیمی خود شوت تک ضربی زد که از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه۸۵_شوت محمد محبی را دروازبان عراق گرفت.

کد خبر 396857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.