۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰
سپاهان فولاد را چهارتایی کرد

سپاهان اصفهان در یک بازی تدارکاتی چهار بر دو فولاد خوزستان را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان در یک دیدار تدارکاتی از ساعت ۱۶ امروز (پنجشنبه) به دیدار یکدیگر رفتند.

ترکیب سپاهان:

شهاب عادلی، محمد ایرانپوریان، عزت‌الله پورقاز، محمدرضا مهدیزاده، شایان مصلح، مهدی کیانی، علیرضا نقی‌زاده، محمد کریمی، رضا میرزایی، محمدرضا حسینی و سجاد شهباززاده‌

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

ترکیب فولاد خوزستان:

به خواست سرمربی ترکیب این تیم اعلام نشد.

سرمربی: جواد نکونام

شرح بازی:

در نیمه اول اکثر دقایق توپ در اختیار بازیکنان سپاهان بود و حاصل آن حملات مکرر این تیم با ارسال از جناحین به سمت دروازه مهمان اهوازی شد. فولاد نیز با فشار بر روی خط دفاع سپاهان توانست از غفلت مدافعین این تیم استفاده کرده و به گل برسد. در این نیمه بارها به دلیل بازی درگیرانه دو تیم در میانه میدان، داور اعلام خطا کرده و بازی را نگه داشت.

نیمه دوم فولاد خوزستان با صدحمله‌های خود تعداد دفعات بیشتری توانست به یک سوم دفاعی سپاهان برسد و در یکی از این ضدحملات گل دوم خود را به ثمر رساند. البته این بازیکنان سپاهان بودند که تا آخرین دقیقه نیمه دوم برای گلزنی تلاش کرده و با سرعت بخشیدن به حملات خود، سه مرتبه دروازه فولاد را باز کردند. چند مرتبه نیز شوت‌های مهاجمان سپاهان دروازه فولاد را تهدید کرد.

شرح گل‌ها:

ارسال محمدرضا حسینی از سمت چپ و قطع توپ توسط محمدرضا مهدیزاده، محمد کریمی را صاحب موقعیت کرد و وی در دقیقه ۲۰ بازی با یک شوت از پشت محوطه جریمه اولین گل بازی را به ثمر رساند.

در دقیقه ۲۲ پس از چند پاس در خط دفاعی سپاهان، توپ لو رفت که امیرحسین باقرپور از این موقعیت استفاده کرده و نتیجه را مساوی کرد.

ارسال محمدرضا حسینی از سمت چپ خط دفاعی فولاد، رضا میرزایی را صاحب توپ کرد و وی با استفاده از این موقعیت گل دوم سپاهان را در دقیقه ۶۴ به ثمر رساند.

بازیکنان فولاد با ارسال از سمت راست و شوت امیرحسین باقرپور در دقیقه ۶۷ به گل دوم رسیدند.

در دقیقه ۷۵ ارسال از سمت راست خط دفاعی فولاد محمد کریمی را در چند قدمی دروازه حریف صاحب توپ کرد تا او با ضربه سر برای سپاهان گل سوم را به ثمر رساند.

سجاد شهباززاده در دقیقه ۸۱ از فاصله ۲۵ متری با یک شوت سرکش دروازه فولاد را برای بار چهارم باز کرد.

حاشیه‌ها:

تعدادی از هواداران سپاهان که از برگزاری بازی مطلع شده بودند، خود را به استادیوم نقش جهان رساندند اما این بازی به درخواست مربی تیم فولاد خوزستان بدون تماشاگر و تصویربرداری برگزار شد. 

زمان آغاز بازی دو مرتبه تغییر کرد تا در نهایت این دیدار تدارکاتی از ساعت ۱۶ آغاز شود.

در ابتدای بازی بازیکنان سپاهان با نکونام، سرمربی فولاد عکس یادگاری انداختند.

مهدی زاده از دقیقه ۲۲ به دلیل سر به سر شدن با بازیکن فولاد دچار آسیب دیدگی شد و مابقی دقایق را با سر بانداژ شده ادامه داد.

بهترین بازیکن:

محمدرضا حسینی و محمد کریمی بهترین عملکرد را در میان بازیکنان سپاهان داشتند.

کد خبر 396847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.