آثار فعالیتهای شهردار سمنان ماندگار می شود

آیت الله شاهچراغی فعالیتها و خدمات شهرداری سمنان در ساخت و تکمیل مصلی سمنان را ستود و گفت: آثار فعالیتهای شهردار سمنان ماندگار می‌شود. 

به گزارش خبرنگار ایمنا، امام جمعه سمنان و نماینده ولی فقیه در استان، در دیدار شهردار سمنان گفت: همکاری و همراهی شورا و شهرداری فرصت مناسبی جهت خدمت به مردم، افزایش رضایتمندی و توسعه و آبادانی شهر بوده و انتخاب ناظم رضوی به عنوان شهردار سمنان یکی از فرصت های خوب است  تا شورا و شهرداری در نهایت همگرایی در مسیر خدمت به شهر تلاش کنند.

شاهچراغی با اشاره به آیه شریفه « تَعاوَنُوا عَلَی الْبِرِّ وَ التَّقْوی‌ » فعالیتها و خدمات شهرداری سمنان را در ساخت و تکمیل مصلی سمنان را ستود و خواستار مشارکت همه نهادها و شهروندان در تکمیل فاز نهایی مصلی شد . 

وی اظهار داشت: به استناد آیه تعاون، شهروندان، خیرین و دیگر مسئولین و سازمانها را دعوت می کنیم در ساخت مجموعه پرافتخار مصلی یاری گر باشند. احداث مصلی سمنان نیاز به اعتبار زیادی دارد که در این خصوص ضروری است تا همه آحاد جامعه و دستگاه‌های اجرایی برای تکمیل آن کمک کنند.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه به مهمترین ویژگی خدمات شهرداری در پروژه ساخت و تکمیل مصلی اشاره کرد و گفت: مشورت و همفکری از بارزترین خصوصیت فعالیتهای شهرداری بود و مدیران شهری سعی کردند با نظرخواهی و مشورت گرفتن از فعالان ستاد برگزاری نمازجمعه، بهترین و مفیدترین خدمات را ارائه نمایند . 

آیت اله شاهچراغی ضمن تقدیر از فعالیتهای شهرداری سمنان در حوزه های مختلف شهر گفت: تدین، خلوص نیت، تعهد، عمل به قول و عاشقانه کار کردن مهمترین مشخصه فعالیتهای ناظم رضوی شهردار سمنان است و همین سبب می شود آثار فعالیتهای ایشان ماندگار شود .  

در پایان این جلسه از فعالیتهای سید محمد ناظم رضوی شهردار سمنان با اهدای لوح تقدیر توسط آیت اله شاهچراغی تقدیر شد .

کد خبر 396843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.