آغاز مرحله نهایی توزیع روکش صندلی رایگان بین رانندگان تاکسی در اصفهان

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان از آغاز مرحله نهایی توزیع روکش صندلی رایگان از روز پنجشنبه خبر داد و گفت: روکش صندلی رایگان بین رانندگان دارای خودروی مجهز به تاکسی‌متر شهر اصفهان به منظور کمک به تامین معیشت رانندگان تاکسی و ایجاد شرایط زیست محیطی بهتر توزیع شده است.

هادی منوچهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: توزیع رایگان روکش صندلی بین رانندگان تاکسی به صورت گروه‌بندی بر اساس پلاک خودرو و با اطلاع‌رسانی از طریق ارسال پیامک در حال انجام است.

وی هدف از اجرای این طرح حمایتی  را کمک به بیش از ۷۵۰۰ راننده تاکسی استفاده کننده از سامانه هوشمند اعلام کرد و افزود: روکش صندلی توزیع شده غیر قابل فروش است و راننده موظف است ۴۸ ساعت پس از تحویل نسبت به نصب آن اقدام کند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: اطلاع‌رسانی دسته‌بندی‌ انجام شده برای ارائه بسته حمایتی از طریق کانال‌های ارتباطی مثل تاکسی‌خبر و خبرگزاری‌ها انجام شده است.

منوچهری گفت: هدف از ارائه بسته حمایتی شهرداری اصفهان به رانندگان تاکسی برای جبران خسارت نبود، بلکه برای حمایت از رانندگانی بود که از سامانه هوشمند تاکسی استفاده کرده بودند.

کد خبر 396836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.