۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۱
ساماندهی پسماندهای مازندران

در این بسته خبری از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری شهرداری منطقه ثامن و دانشگاه امام رضا(ع) تا تاکید برهم‌افزایی شورا و مدیریت شهری همدان و بازنگری طرح کنترل آلودگی هوا در آذرماه را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

لزوم یکپارچه‌سازی بسترهای اطلاعاتی براساس نیازهای شهرداری

علیرضا صادقیان، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: بسترهای اطلاعاتی باید براساس نیازهای شهرداری اصفهان یکپارچه شود و در قالب داشبوردهای مدیریتی قابل ارائه به مدیران ارشد شهری باشد.

تخفیف ۵۰ درصدی مراکز گردشگری به مناسبت روز اصفهان

به مناسبت یکم آذرماه روز نکوداشت اصفهان و باهدف توسعه گردشگری، گردشگران و شهروندان می‌توانند به مدت یک هفته از تخفیف ۵۰ درصدی مراکز گردشگری در اختیار شهرداری اصفهان استفاده کنند.

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان شهرداری منطقه ثامن و دانشگاه امام رضا(ع)  

شهرداری منطقه ثامن و دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) مشهد درخصوص تحلیل و بررسی اقدامات صورت گرفته در بافت پیرامون حرم مطهر رضوی، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

دعوت از علاقمندان طراحی المان‌های ورودی رشت

زینب فلک دوست، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رشت از عموم علاقمندان برای طراحی المان‌های ورودی این کلانشهر دعوت کرد.

عزم جدی برای ساماندهی پسماندهای مازندران

حسین رجب صلاحی، معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها از تشکیل کارگروه ویژه ساماندهی پسماندهای این استان‌ها و تخصیص اعتبار برای پروژه‌های این بخش و راه اندازی زباله سوز نوشهر تا پایان امسال خبر داد.

تاکید برهم‌افزایی شورا و مدیریت شهری همدان

امیر فتحیان نسب، معاون شهرسازی و معماری شهرداری همدان گفت: در راستای اجرای صحیح این طرح‌های اثرگذار نیازمند هم افزایی و هم فکری شورای شهر و مجموعه مدیریت شهری هستیم.

ساماندهی محور دردشت با ۶۴۰ میلیون تومان اعتبار

محمد فیض، مدیر عامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان از ساماندهی محور دردشت خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه ۶۴۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

بازنگری طرح کنترل آلودگی هوا در آذرماه

مهدی جمالی نژاد، رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور آخرین تصمیمات شورای عالی ترافیک کشور را برای مقابله با آلودگی هوا تشریح کرد.

تشدید نظارت بر نوسازی بافت تاریخی سبزوار

مرتضی احمدی، معاون معماری و شهرسازی شهردار سبزوار گفت: در شهرهای بزرگ برای تجدید بنا فقط پروانه صادر می‌شود، چون این مسئله مشکلاتی را در سبزوار ایجاد کرده بود در طرح تفصیلی جدید پیشنهاد شد که مالکان برای نوسازی و تخریب بافت قدیمی مجبور به اخذ مجوز از شهرداری شوند.

گزارش عملکرد سازمان مدیریت پسماند تبریز به وزیر صمت

علیرضا اصغری، مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند گزارش عملکرد شهرداری تبریز را در بازسازی مناطق زلزله زده به وزیر صمت ارایه داد.

کد خبر 396835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.